مردم عزادار شهرستان حاجی آباد در دهمین روز از ماه محرم الحرام، غرق در ماتم و عزا بودند و مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) در عاشورای حسینی بر سر و سینه زدند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم حاجی آباد، این شهرستان در روز عاشورا شاهد حضور خیل انبوه ...

مردم عزادار شهرستان حاجی آباد در دهمین روز از ماه محرم الحرام، غرق در ماتم و عزا بودند و مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) در عاشورای حسینی بر سر و سینه زدند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم حاجی آباد، این شهرستان در روز عاشورا شاهد حضور خیل انبوه مردم سیاه پوش بود که در مصیبت جانگداز سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان به سوگواری و عزاداری پرداختند.

امروز از جای جای شهرستان صدای یا حسین به گوش می رسید و هر کس به گونه ای عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می داد و در سوگ این مصیبت جانکاه به عزاداری و سوگواری پرداخته بود.

در عاشورای حسینی عزاداران حال و هوایی دیگر دارند، حرم امامزاده گان سید محمد(ع) و سید نظام الدین(ع)، مساجد، حسینیه ها، تکایا و خیابان های شهر همه مملو از عاشقانی بود که در مصیبت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان سیاه پوش شده بودند.

مردم ولایتمدار و عاشق امام حسین(ع) شهرستان حاجی آباد امروز کار و کاسبی خود را تعطیل کرده بودند و با حضور در دستجات و هیئات عزاداری، در سوگ عاشورای حسینی اشک ماتم ریختند و به سر و سینه زدند.

عزاداران به محض شنیدن صدای اذان ظهر، مراسم عزاداری خود را متوقف کرده و به یاد نماز ظهر عاشورای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، نماز ظهر را در اول وقت در امامزاده سید محمد به امامت حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان اقامه کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57657

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.