فرماندار حاجی آباد گفت: توسعه ورزش همگانی در شهرستان  نیازمند همت و تلاش بیشتر مسؤلان است و  تأثیر زیادی در تأمین سلامت فردی و اجتماعی شهروندان دارد. حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد:دانش آموزان آینده سازان کشور هستند باید برای اوقات فراغت آنها برنامه ریزی داشته باشیم ...

فرماندار حاجی آباد گفت: توسعه ورزش همگانی در شهرستان  نیازمند همت و تلاش بیشتر مسؤلان است و  تأثیر زیادی در تأمین سلامت فردی و اجتماعی شهروندان دارد.

حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد:دانش آموزان آینده سازان کشور هستند باید برای اوقات فراغت آنها برنامه ریزی داشته باشیم تا اوقات فراغت آنها به بطالت نگذرد.

فرماندار حاجی آباد  با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌های مهم در رشته‌های ورزشی باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان می شود افزود: شهرستان حاجی آباد طی چند سال اخیر پیشرفت‌های متعددی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته است که این مهم نیازمند حمایت‌های بیش از پیش مسؤولان در مرکز استان است.

جهانگیری بیان داشت: باید با تأمین زیرساخت‌های مختلف در رشته‌های ورزشی انگیزه و شوق را در جوانان تقویت و توسعه دهیم، توسعه ورزش همگانی در شهرستان  نیازمند همت و تلاش مسؤولان است و  تأثیر زیادی در تأمین سلامت فردی و اجتماعی شهروندان دارد.

جهانگیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش ورزش همگانی تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی زمینه جوانان را در سکوهای قهرمانی رشته های ورزشی آماده‌تر می‌کند.

فرماندار حاجی آباد، خصوصی‌سازی را از مباحث مهم در تحقق توسعه ورزش پایدار برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید نسبت به ورزش رویکرد درآمدزایی و عدم تصدی‌گری دارد و تا کنون خدمات خوبی داشته که شایسته قدردانی است.

وی  تاکید کرد: آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان باید با ایجاد کلاس های اوقات فراغت بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی فراهم کنند زیرا غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفاهی رشد جامعه را فراهم می کند.

جهانگیری افزود.استفاده صحیح دانش آموزان از اوقات فراغتشان هم بر زندگی جوانان و جامعه تأثیر مثبت خواهد داشت و بی برنامه گی نیز در هر دو سطح یاد شده می تواند باعث بروز خسارات جبران ناپذیری در جامعه می شود.

فرماندار حاجی اباد گفت .به منظور بهره مندی بیشتر و موفقیت در زمینه اوقات فراغت جوانان، لازم است دستگاههای اجرایی با اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان در ارتباط باشند تا زمینه های لازم در جهت ارائه راه حل های عملی برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات جوانان فراهم گردد.

فرماندار حاجی اباد استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های اوقات فراغت ، تامین زیرساخت‌های اوقات فراغت در پارک‌ها و ارزیابی پایگاه‌های برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت از دیگر فعالیتهایی ست که باید مسئولین در دستور کار خود قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64745

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.