فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت:اگر با انصاف به اقتصاد ایران نگاه کنیم، عامل اصلی مشکلات امروزه ساختار غلط و اشتباه و عقب مانده همان دوران است. ...

محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و با اشاره به رزیم شاهنشاهی قبل از انقلاب اظهار کرد:رژیم پهلوی کارنامه سیاهی در ذهن مردم ایران و منطقه دارد که هرگز با تبلیغات بازماندگان خاندان سلطنتی آنها پاک نخواهد شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد افزود: همه تلاش سلطنت طلبان با کمک غول های رسانه ای برای آن است که چهره زشت این خاندان را باز سازی کنند اما عملکردی که در ایران داشته اند قابل بازگشت نیست ، سالها ظلم و تحقیر ملت با سرسپردگی به آمریکا و همه کشور های استکباری فراموش شدنی نیست.

میرزاده بیان داشت:  باید از این مبلغانرژیمپهلوی  پرسید مگر برای کشور در زمان حکومتشان چکار کردند که حالا خود رو دلسوز این ملت چلوه می دهند.

وی تصریح کرد: زمانی که دنیا در حال صنعتی شدن و رو به پیشرفت بود کشور ما را به یک وارد کننده محض تبدیل کردند و اگر کارخانه ای هم بنابر ضرورت ایجاد می شد اجازه نمی دادند کارگر و مهندس ایرانی چیزی یاد بگیرد و حتی به دستگاههای اصلی نزدیک شود قطعات دستگاهها به آمریکا و غرب برای تعمیر برده می شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد یادآور شد: در زمان حکومت شاه  سگ آمریکایی حقوق شهرروندی داشت و مردم ما را متوحش می دیدند و این خاندان احمق قانون آن را رسما پذیرفتند به آمریکایی ها حق توحش می پرداختند.

میرزاده تصریح کرد: کدام کار فرهنگی رو انجام دادند ، چند درصد از ملت ما با سواد بودند کدام زیر ساخت ها فراهم شد، برای کشاورزی و صنعت و معدن ما هیچ کار مثبتی برای کشور ما انجام ندادند.

وی ادامه داد:این خاندان مطیع محض آمریکا بودند ، هیچ دفاعی از ملتهای  مظلوم انجام ندادند برعکس سر سپرده اسرائیل بودند، مردم را طبقه بندی کرده بودند به خان ، رعیت عده ای فقیر مطلق در جامعه که نان شب هم نداشتند و عده محدودی در تهران یا چند شهر دیگر در حال خوش گذارانی بودند.

میرزاده یاد آور شد:  در آن زمان هیچ گونه  زیر ساخت درست اقتصادی وجود نداشتند در حالیکه کشورهای غربی بعد از جنگ جهانی دوم اقتصاد خود را بازسازی و بهبود بخشیدند که موجب پیشرفت آنها شد اما این رزیم خائن اصلا برنامه اقتصادی نداشتند و فقط چهار چوب خالی چند سازمان را از غرب بدون محتوا وارد ایران کردند.

وی بیان کرد:اگر با انصاف به اقتصاد ایران نگاه کنیم، عامل اصلی مشکلات امروزه ساختار غلط و اشتباه و عقب مانده همان دوران است، انچه امروز برخی سلطنت طلب ها انجام می دهند آب در هاون کوبیدن است آزموده را آزمودن خطاست.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66849

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.