شهردار بندرعباس ازطراحی واجرای سه تونل نور به منظور افزایش جلوه‌های بصری و زیباسازی شهر خبر داد.  به گزارش پیارم به نقل از ندای ساحل ؛مهدی رنجبری شهردار منطقه دو بندرعباس  با اشاره به منظور زیباسازی فضای ساحل و مبلمان شهری گفت: استفاده از عناصری مانند نور و رنگ در خلق مناظر زیبا و چشم‌نواز، این ...

 شهردار بندرعباس ازطراحی واجرای سه تونل نور به منظور افزایش جلوه‌های بصری و زیباسازی شهر خبر داد.

 به گزارش پیارم به نقل از ندای ساحل ؛مهدی رنجبری شهردار منطقه دو بندرعباس  با اشاره به منظور زیباسازی فضای ساحل و مبلمان شهری گفت: استفاده از عناصری مانند نور و رنگ در خلق مناظر زیبا و چشم‌نواز، این منطقه اقدام به طراحی و اجرای این تونل‌های نور کرده است.

وی افزود: تاثیرات مثبت طرحی المان‌های زیبا و متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر، با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده، این تونل‌های نور بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

شهردار منطقه دو بندرعباس اظهار کرد: دو مورد از این تونل‌های نور به طول ۱۶۰متر در بلوار ساحلی(پشت فرمانداری) و یک مورد دیگر به طول ۸۰ متر در مجموعه باغ گل‌ها واقع در بوستان شهید دباغیان نصب و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازه‌های اصلی از جنس فلز است،افزود: در رنگ‌آمیزی نیز از رنگ‌های اپوکسی که در مقابل رسوبات و سولفاته شدن در اثر مجاورت با دریا مقاوم هستند استفاده شده است.

شهردار منطقه دو بندرعباس تصریح کرد: نورپردازی بدنه این سازه‌ها از طریق دستگاه  ARMهدایت شده و نورپردازی‌های جذاب و زیبایی را در شب‌ها ایجاد می‌کند.

شهردار منطقه دو بندرعباس خاطرنشان کرد:  برای اجرای هرکدام از این المان‌ها اعتباری بیش از یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60143

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.