متخصصان پوست ‌و مو تاکید دارند که گیاه صبر زرد می‌تواند موجب تقویت رشد و رویش بیشتر موها شود. بسیاری از مردم از محصولات گوناگونی که حاوی صبر زرد هستند، برای ضخیم شدن تارهای مو و حفظ سلامت آنها استفاده می‌کنند که یکی از روش‌های فوق، استفاده از ژل گیاه صبر زرد است. به گفته ...

متخصصان پوست ‌و مو تاکید دارند که گیاه صبر زرد می‌تواند موجب تقویت رشد و رویش بیشتر موها شود.

بسیاری از مردم از محصولات گوناگونی که حاوی صبر زرد هستند، برای ضخیم شدن تارهای مو و حفظ سلامت آنها استفاده می‌کنند که یکی از روش‌های فوق، استفاده از ژل گیاه صبر زرد است.

به گفته پزشکان، ژل گیاه صبر زرد، ph سلول‌های موها را در حد متعادل نگه می‌دارد و از این طریق رشد موها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که موها سالم‌تر و محکم‌تر رشد کنند.

صبر زرد همچنین دارای آنزیم‌هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می‌کنند. این آنزیم‌ها سرعت جریان خون را در عروق زیر پوست افزایش می‌دهند و سبب افزایش تغذیه فولیکول‌های مو می‌شوند. در واقع صبر زرد به عنوان یک ماده شگفت‌انگیز و معجزه‌گر در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است. همچنین به علت خواص ضدباکتری و قارچی که دارد، مانع از تولید شوره سر می‌شود. این گیاه در عین حال برای کنترل عفونت‌های قارچی مثل بیماری کچلی نیز مفید است.

به گزارش سایت اخبار بین المللی آسیا، این گیاه شفابخش در درمان ترک‌های پوستی و خشکی پوست موثر است به ویژه به بهبود اگزمای دور چشم یا پوست‌های بسیار حساس کمک می‌کند. روغن یا کرم صبر زرد برای پوست‌های خشک مناسب بوده و سبب نرم شدن و براق شدن پوست می‌شود.

صبر زرد با رساندن اکسیژن بیشتر به سلول‌های پوست، سبب ترمیم بافت پوست شده و پوست‌هایی که در اثر تابش آفتاب دچار سوختگی شده‌اند را نرم می‌کند. برخی از متخصصان پوست‌ومو در عین حال معتقدند که صبر زرد سلول‌های پوستی مرده را از بین می‌برد و سلول‌های جوان جایگزین شده بنابراین پوست را تازه و درخشان می‌سازد. تاثیر این گیاه به حدی است که حتی در پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی نیز موثر است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64685

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.