امام جمعه حاجی اباد گفت: امروز اسم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ما لرزه براندام امریکا اسرائیل و این شویخ خبیث عربی می اندازد . به گزارش پیارم حاجی اباد، امام جمعه سهرستان حاجی اباد صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان حاجی آبد به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و ...

امام جمعه حاجی اباد گفت: امروز اسم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ما لرزه براندام امریکا اسرائیل و این شویخ خبیث عربی می اندازد .
به گزارش پیارم حاجی اباد، امام جمعه سهرستان حاجی اباد صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح شهرستان حاجی آبد به مناسبت هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ جهان، اسلام و ایران کتابی زرین از اوج شکوه و ایمان، مجاهدت، ایثار ولایتمداری و شهادت است.
حجت الاسلام مختاری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مردم ایران به ویژه خانواده شهدا حماسه‌ آفریدند که در تاریخ ایران و اسلام بی‌نظیر است.
مختاری بیان داشت: تمامی دشمنی دشمنان تاکنون به خاطر استواری نیروهای مسلح و حمایت مردم و فرماندهی کل قواست و این اتحاد چنان کرده که هیچ نیروی متجاوزی به خود اجازه نمی‌دهد در عرصه تجاوز سخت قدمی بردارد.
امام جمعه حاجی اباد اظهار داشت: امروز رژه نیروهای مسلح و حضور مردم نشان از این دارد که در آمادگی کامل و تجهیزات به روز در خدمت اسلام و ایران و فرمانده کل قول و مردم هستند.
حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: از روزهای آغازین تشکیل انقلاب اسلامی آمریکایی ها به انواع دسیسه‌ها اعم از نظامی، حرکت‌های چریکی توسط گروهک‌های ضد انقلاب و ناامن کردن کشور، حرکت‌های اقتصادی و تحمیل تحریمات علیه کشورمان اقدام کردند و چون دیدند این حرکت‌ها کارساز نیست جنگ تحمیلی ۸ ساله را بر ایران تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری در زمان تشکیل انقلاب اسلامی یک حکومتی دیکتاتوری به نام صدام را تحریک کردند تا جنگی ۸ ساله را علیه انقلابی نوپای ایران آغاز کند و در آن دوران تمام کشورها همه امکانات و تجهیزات را علیه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به کار گرفته بودند.
این مقام مسئول بیان داشت: از زمانی که ما انقلاب کردیم دولت امریکا در مقابل ما ایستاده است و همش با ما دشمنی دارد کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲ تا به امروز هر چه ما در ذهن داریم تجارت ظلم تجاوز ، آدم کشی و تحقیر ملت ایران ما است.
مختاری اظهار کرد: جنگ را به راه انداختند تا ازادی و عدالت خواهی را از ملت ایران بگیرند تا این ملت در تاریخ هیچ گاه هوس استقلال نکند و شعار نه شرقی و نه غربی امام ما در نطفه خفه بشود اما این ملت ایستادگی کرد و جنگی که برای براندازی این نظام مقدس به راه انداختند با رشادت این ملت مایه عزت و عظمت ایران شد و همان روحیه بجا مانده از دوران دفاع مقدس کشور مان را ساختند .
حجت الاسلام مختاری با بیان این که امروز مثلث شوم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایت کار و صیهونیسم بین الملل و شیوخ کشورهای عربی در مقابل ملت ایران صف کشیدند کشور ما باید در زمینه امکانات نظامی و تجهیزات دفاعی دست برتر در تمام دنیا را داشته باشد و ما از همه این امکانات باید برخوردار باشیم بغیر از سلاح های کشتار جمعی نظام و کشور ما هم به دنبال سلاح های کشتار جمعی نیست اما ما برای توسعه توان نظامی و دفاعی حدی قائل نیستیم .
امام جمعه با اشاره به سخنان بعضی از افراد که گفته بودند ما به نیروی نظامی نیاز نداریم افزود: چقدر کوتاه فکری است انسان یا باید مشاعرش را از دست داده باشد یا اهل خیانت باشد که باید بگوید توسعه نظامی را تعطیل بکنید یا به بهانه اقتصاد یا به بهانه های دیگر این اوج کوتاه فکری یک شخص است اگر یک روزی دشمنان قسم خورده ما در مقابل ما صف کشیدند ما باید چکار کنیم.
وی یادآور شد: شما ببینید اقای دکتر ظریف وزیر اور خارجه در مجلس شورای اسلامی رسما اعلام کرد ذره ای از دشمنی امریکا با نظام ما کم نشده است، زمانی که نشستید با اینها سر میز مذاکره لبخند زدند شما هم لبخند زدید دست دادید توافق کردید برجام و اتفاقات بعد از برجام دوماه پیش بعد از همه این اتفاقات وزیر امور خارجه ما اعلام می کند زره ای از دشمنی امریکا با نظام و ملت ما کم نشده است
مختاری ادامه داد: اگر اقتدار نباشد اقتصادی هم وجود نخواهد داشت ما چالش های اقتصادی کشورهایی رو که گرفتار ناامنی هستند را ببینید لذا باید به دنبال اقتدار نظامی باشیم و امروز اسم نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ما لرزه براندام امریکا اسرائل و این شویخ خبیث عربی می اندازد .
مختاری یک تذکر به کشورهای عربی داد و افزود: در خصوص شیوخ مترتجع کشورهای عربی اولا باید بگویم که شما حق تهدید به ما را ندارید، ای مگسان بزرگتر از شما ها هم نتوانستند غلطی بر علیه کشور ما بکنند مگر فراموش کردید جنگ هشت ساله ای که علیه کشور ما به راه انداختید مگر تمام دلارهای نفتی شما و تجهیزات نظامی دنیا پشتوانه دولت عراق نبود نتوانستید علیه مردم ملت کشور غلطی بکنید شما خیلی کوچکتر از این هستید که بخواهید در مقابل ایران اسلامی رجز بخوانید این که بخواهید قرارداد ۱۱۵ میلیارد دلاری خرید تجهیزات نظامی با امریکا ببندید ما از این نکته ناراحت نیستیم اگر چه منطقه غرب آسیا را تبدیل می کنید به انبار تجهیزات نظامی اما باور ما این است که شما انبار تجهیزات مهمات آماده می کنید برای سپاه امام زمان (عج) وبرای انقلابیون منتطقه و دیر زمانی طول نخواهد کشید زمانی که این امکانات در اختیار این انقلابیون قرار بگیرد و بر سر صیهیونیسم بین الملل و امریکای فرود بیاید
مختاری در پایان افزود:شما شیوخ عرب پای خود را از گیمتان درازتر نکنید که این بسیجیان ما پای شما را قطع خواهند کرد این انقلاب موعود است افقی که امام راحل تعیین کردند رسیدن به ظهور است تارسیدن به ظهور ما دست از مبارزه برنخواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57220

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.