دکتر همتی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان حاجی آباد:
استاندار هرمزگان گفت: اگر امکان شکوفایی بیشتر استعدادهای شهرستان حاجی آباد را فراهم کنیم، حاجی آباد نقش پررنگ تری در تولید و اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد. به گزارش پیارم، دکتر فریدون همتی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه حاجی آباد شهرستانی پر از استعداد و ظرفیت ...

استاندار هرمزگان گفت: اگر امکان شکوفایی بیشتر استعدادهای شهرستان حاجی آباد را فراهم کنیم، حاجی آباد نقش پررنگ تری در تولید و اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد.

به گزارش پیارم، دکتر فریدون همتی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه حاجی آباد شهرستانی پر از استعداد و ظرفیت است، عنوان کرد: وجود طبیعت خاص در این منطقه موجب ایجاد ظرفیت های مختلف به خصوص در زمینه کشاورزی و معادن شده است.

وی ادامه داد: اگر امکان شکوفایی بیشتر این استعدادها را فراهم کنیم، حاجی آباد نقش پررنگ تری در تولید و اقتصاد ملی ایفا خواهد کرد و باید زیرساخت های لازم را فراهم کنیم تا مردم و بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه گذاری داشته باشند.

استاندار هرمزگان تامین آب روستاها را جهت ماندگاری مردم در مناطق روستایی ضروری دانست و افزود: در سال جاری با وجود خشکسالی و کمبود منابع آب، اما به دلیل در اولویت قرار گرفتن این موضوع در برنامه های استان و تخصیص اعتبارات مناسب و همچنین همراهی خوب مردم در رعایت صرفه جویی، با مشکل چندانی در زمینه تامین آب مواجه نشدیم.

همتی بر لزوم تغییر الگوی کشت کشاورزی تاکید کرد و بیان داشت: وجود ۱۱۶ هکتار گلخانه تولید محصولات کشاورزی در شهرستان حاجی آباد، پیام خوبی برای دیگر مناطق استان دارد و باید به سمت توسعه گلخانه ها در راستای کاهش مصرف آب گام برداریم.

وی گفت: توسعه کشت گلخانه ای و استفاده از شیوه های مدرن همچون آبیاری قطره ای از جمله مواردی است که به طور جدی در هرمزگان در حال پیگیری و اجراست.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان حاجی آباد نیاز آبی مناطق و روستاهایی که در مسیر خط انتقال آب شیرین کن مشترک سه استان هرمزگان، کرمان و یزد قرار دارد را اعلام کنند تا از این طریق نیز بخشی از نیاز آبی را تامین کنیم.

همتی با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد، اظهار داشت: در قالب این طرح ۲۵ تخت اورژانس و ۲۵ تخت در بخش اطفال و زنان با تامین بهترین کیفیت به لحاظ امکانات مورد نیاز برای بیمار و همراه بیمار ایجاد شد که پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68781

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.