مدرس دانشگاههای حاجی آباد گفت: شکست داعش حاصل مقاومت نیروهای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم بود و ما هرجا در مقابل توطئه های آمریکا مقاومت کردیم پیروز هر جا با دشمن مذاکره کردیم شکست خوردیم. ...

دکترمحمد میرزاده مدرس دانشگاه های حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم  ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت را به رهبر معظم انقلاب و رزمنده های مجاهد در راس آنها سردار سلیمانی و امت اسلامی و امیدواریم فرصت بزرگی برای شکل گیری تمدن های بزرگ اسلامی باشد.

میرزاده افزود:  شجره خبیثه داعش که نهالش  توسط آمریکا و اسرائیل جهت پیشبرد اهداف پلیدشان در منطقه غرس شده بود با تلاش و مجاهدت و از خودگذشتگی جبهه  مقاومت حول محور ولایت از بین رفت و بار دیگر جبهه استکبار شکست دیگری را پذیرفت.

وی ادامه داد:  در حال حاضر آنچه مهم به نظر می رسد آن است که این تفکر قطعا به شکل های دیگری ظهور می کند و هوشیاری سران استکباری را می طلبد هم در نحوه بروز فرهنگی یا بروز نظامی آن اجازه تکرار را ندهند.

مدرس دانشگاههای حاجی آباد تصریح کرد:  مبارزه با داعش و گروه های تفکیری هرچند برخی از اهداف آمریکا را تامین کرد و مدتی منطقه را دچار بحران کرد اما استفاده های آن برای جبهه مقاومت برای انسجام و اتحاد قابل توجهی بود.

میرزاده بیان داشت:اگر جبهه مقاومت، همین اتحاد و هم دلی و ترویج فرهنگ مقاومت تربیت گردد و گسترش یابد قطعا در سالهای آینده حیله ها و نیرنگ های استکبار و وهابیها را کاملا به کنترل در خواهد آورد و ان شالله همینطور خواهد بود.

میرزاده با اشاره به ضرر و زیانی که داعش به امت اسلام وارد کرد افزود: باید اقدامات داعش در این چند سال مستند سازی شود و مردم جهان بدانند که داعش هدفش چه است و باید تفاوت داعش با جهان اسلام برای همه مردم مشخص شود تا نه تنها جلوی اسلام ستیزی گرفته شود، بلکه جلوی پیشرفت وجذب نیرو توسط بازمانده های این گروهک هم گرفته شود.

این مدرس دانشگاه عنوان کرد: به لحاظ سیاسی هم کشورهای اسلامی باید آنچه که مربوط به فرهنگ و اشاعه اسلام می شود را در دستور کار خود قرار داده و دولت های حامی گروه های تروریستی باید دست از حمایت این گروه ها بردارند که البته اگر به این حمایت ها ادامه دهند باید به جهان اسلام شناسانده شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66071

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.