امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت:شهید سالاری شهید تحقق ظهور مهدی (عج) و آماده کردن جامعه برای ظهوراست همان طور که بقیه شهدای عزیز ما هم می روند و زیرا انقلاب ما هم برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در یادواره شهید عبدالحمید سالاری اظهار ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت:شهید سالاری شهید تحقق ظهور مهدی (عج) و آماده کردن جامعه برای ظهوراست همان طور که بقیه شهدای عزیز ما هم می روند و زیرا انقلاب ما هم برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.

img_0042
به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در یادواره شهید عبدالحمید سالاری اظهار کرد: شهید عبدالحمید سالاری واقعیت ظهور امام زمان (عج) را درک کرده و خون پاک خودش را نثار کرده است، شهید سالاری با فدا کردن جان در راه بستر سازی ظهور حضرت حق برای خودش و ایران آبرو خرید.

حجت الاسلام مختاری افزود: شهید سالاری شهید تحقق ظهور مهدی (عج) و آماده کردن جامعه برای ظهوراست همان طور که بقیه شهدای عزیز ما هم می روند و زیرا انقلاب ما هم برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است، ما به همه مستکبرین عالم این نکته را فریاد میزنیم و تا زمانی که این ملت زنده است مستکبرین روی آرامش را نخواهند دید.

مختاری بیان داشت: همه مردم حاجی آباد ،مردم هرمزگان همه مردم ایران و همه جهان اسلامی که همراه با مکتب سید الشهدا شده است عبدالحمید سالاری است.

مختاری در ادامه افزود: امروز دشمن باور نمی کرد که شکست بخورد و یقین دارم که امریکا و اسرائیل جنایتکار و آل سعود کثیف از اقدامی که در سوریه کردند پشیمانند اینها فکر می کردند که یک ماهه می توانند سوریه را تصرف کنند و بشار اسد را بردارند دیگر تمام شده ان زمان که آمریکا سرهفته ارده می کرد آخر هفته رئیس جمهور عوض می کرد تمام شد هشت سال است دارند در سوریه می جنگند چه غلطی کردند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: امریکا روز به روز ضعیف تر شده و این حرکتی که شما و شعاع انقلاب اسلامی که منطقه غرب آسیا را گرفته و انقلاب ما دارد به کشورهای دیگر به لطف الهی صادر می شود و جوانان اروپایی در جواب نامه رهبری در راهپیمایی بزرگ اربعین آمده بودند برای درک اسلام ما باید متوجه همه این مسائل باشیم که از غافله عقب نیفتیم.

مختاری یاآور شد: یک روز تاریخ خواهد نوشت آمریکا اسرائیل آل سعود و دلارهای نفتی عربستان قطر و کشورهای دیگر همه اینها در کنار هم قرار گرفتند سوریه نشکست زیرا ما دوتا حرم آنجا داریم و تاریخ خواهد نوشت که حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) کشور سوریه را نجات داد.

مختاری در پایان سخنان خود تصریح کرد: شهدای مدافع حرم آبروی را که از بشر رفته را برگرداند، ابروی بشر رفته پیش خدا زیر خدا پیغمبر فرستاد حمایتش نکردیم و مظلومانه به شهادت رسانیدیم و وجود مبارک حضرت علی(ع) ، امام حسن(ع) و از وجود سید الشهدا دفاع نشد و امروز عبدالحمید سالاری دارد چطوری به بشر آبرو می دهد امروز عبدالحمیدهای ما دارند از حرم اهلبیت دفاع می کنند.

img_0013

سرهنگ حجت‌امیری کیا دفاع از سوریه و فلسطین را دفاع از انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امنیت از جمله نعمت‌هایی است که انسان‌ها تا آن را از دست ندهند، قدر نمی‌دانند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا بهترین معامله را با خدای متعال کردند، افزود: حداقل وظیفه و کاری که ما می‌توانیم در مقابل ایثار این شهدا انجام دهیم، حضور در همین مراسم و یادواره‌های شهدا است.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با نثار خون پاک خود، روحیه عاشورایی در بین جوانان ترویج کردند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی فقط برای پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی شهید نداده بلکه خط دفاع از اسلام همیشه تداوم دارد و رزمندگان در خط مقدم دفاع از اسلام حضور دارند.

وی گفت: نور شهدا هرگز خاموش شدنی نیست و مردم ایران اسلامی همیشه قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و به خوبی آگاهند که اگر ایثارگری آن‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

img_0047 img_0042 img_0029 img_0013 img_0015
img_0003 img_0004 img_0012

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58862

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.