رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: شهیدان رجائی و باهنر با محوریت اصل خدمت رسانی توانستند ماندگار و جاوید بمانند.   به گزارش پیارم حاجی آباد : حجت الاسلام فوادیان در جلسه شورای اداری شهرستان که  به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه ،فرماندار، و سایر مسئولین ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: شهیدان رجائی و باهنر با محوریت اصل خدمت رسانی توانستند ماندگار و جاوید بمانند.

 NewsImages_52650

به گزارش پیارم حاجی آباد : حجت الاسلام فوادیان در جلسه شورای اداری شهرستان که  به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه ،فرماندار، و سایر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حاجی آبادتشکیل شد،ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود:هفته دولت فرصت ارزشمندی برای شکرگذاری در خصوص توفیق خدمت به مردم می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: در حقیقت هفته دولت ارزیابی میزان تعهد مسئولین به اصل خدمت رسانی می باشد و شهیدان رجائی و باهنر با محوریت دو اصل خدمت رسانی و عمل به فرمایشات ولایت فقیه توانستند ماندگار و جاوید بمانند.

حجت الاسلام فوادیان خاطر نشان کرد: در هفته دولت با یاد شهیدان رجایی و با هنر به عنوان اسوه های خدمت رسانی می توان ذائقه های مدیران علاقمند به خدمت رسانی را سیراب و مردم را به آینده امیدوار کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارش در خصوص ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) پرداخت.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14882

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.