فرماندار حاجی اباد گفت :شهرستان حاجی آباد قطب کشاورزی استان هرمزگان کشاورزان باید از این ظرفیت جهت افزایش تولیدات کشاورزی تلاش بیشتری کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در جلسه با صنف کشاورزان اظهار کرد: حاجی آباد قطب کشاورزی استان محسوب می شود پس باید به سمت و سویی ...

فرماندار حاجی اباد گفت :شهرستان حاجی آباد قطب کشاورزی استان هرمزگان کشاورزان باید از این ظرفیت جهت افزایش تولیدات کشاورزی تلاش بیشتری کنند.
به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در جلسه با صنف کشاورزان اظهار کرد: حاجی آباد قطب کشاورزی استان محسوب می شود پس باید به سمت و سویی برویم که امور کشاورزی را ساماندهی و بتوانیم از این ظرفیت در شهرستان به طور بهینه استفاده کنیم.
جهانگیری افزود :ما آمادگی لازم برای ایجاد رونق در بخش کشاورزی که بیشترین حوزه اشتغال شهرستان در این بخش است را داریم لذا رویکرد ما حمایت از کشاورزان در عرصه های مختلف است.
وی تاکید کرد: صنف کشاورزی اهتمام جدی در آموزش کشاورزان و تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی را داشته باشد زیرا با صنعتی کردن کشاورزی می توانیم تولید بالاتر و با کیفیت تر داشته باشیم و هم اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم .
فرماندار حاجی اباد در پایان گفت :همانطور که در بحث ایجاد گلخانه ها افراد زیادی سرمایه گذاری کرده اند ، به دنبال راهی برای رونق کشاورزی ، افزایش تولید و در نتیجه ایجاد درآمد مناسب برای کشاورزان باشیم.
جهانگیری با بیان اینکه یکی از نیازهای شهرستان وجود صنایع تبدیلی است تصریح کرد:این باید توسط بخش خصوصی احداث شود و ما نیز برای انجام ان از بخش خصوصی که دراین زمینه وارد شود حمایت خواهیم کرد.
وی با نزدیک شدن به فصل گرما و فصل تولید خرما تاکید کرد:کشاورزان باید محصولات خود را بیمه کنند و صنف کشاورزان نیز اطلاع رسانی کافی در این خصوص را به کشاورزان انجام دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67531

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.