رئیس شورای اسلامی شهر حاجی‌آباد گفت: در سومین روز از تعطیلات‌نوروزی، شهرستان حاجی‌آباد پذیرای بیش ازسه‌ هزار مسافر نوروزی بود. ابراهیم دره‌شیری امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: برابر آمار اعلام‌ شده در سومین روز از تعطیلات‌ نوروزی، شهرستان حاجی‌آباد پذیرای بیش از سه‌ هزار مسافران نوروزی بود. وی افزود: بیش از ...
 رئیس شورای اسلامی شهر حاجی‌آباد گفت: در سومین روز از تعطیلات‌نوروزی، شهرستان حاجی‌آباد پذیرای بیش ازسه‌ هزار مسافر نوروزی بود.

ابراهیم دره‌شیری امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: برابر آمار اعلام‌ شده در سومین روز از تعطیلات‌ نوروزی، شهرستان حاجی‌آباد پذیرای بیش از سه‌ هزار مسافران نوروزی بود.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر هم‌وطن‌ فرهنگی در ستاد اسکان‌ فرهنگیان پذیرش شدند، به دلیل فراهم نمودن امنیت‌ بالا و فضای مطلوب در جوار امام‌زادگان، قریب به یک هزار و ۹۰۰ خانوار در این بقاع‌ متبرکه با چادر اسکان یافتند، بیش از دو‌ هزار نفر در این بازه‌ زمانی از مناطق تفریحی و گردشگری بخوان، آبشار تزرج، قلعه‌تاریخی حاجی‌آباد و چشمه‌ سبزپوشان دیدن کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر حاجی‌آباد اذعان داشت: همه تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران و خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان اندیشیده شده است تا مسافران بتوانند خاطره‌ خوشی را از این شهرستان برای خود رقم بزنند، جای نگرانی نیست و تا به امروز هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشده است و امیدواریم میزبان خوبی برای مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

وی یادآور شد: حاجی‌آباد در همه حوزه‌ها ظرفیت و پتانسیل‌های خوبی برای معرفی این شهرستان در بین مسافران نوروزی دارد، برنامه‌ریزی شده تا از این ظرفیت برای معرفی دستاوردها، آثار تاریخی و گردشگری و بهره‌مندی بیشتر در راستای جذب سرمایه‌گذار استفاده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67658

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.