رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد گفت: شهدا و ایثارگران چراغ راه هدایت نسل جوان و دانش آموزان هستند. به گزارش سایت پیارم از حاجی آباد، قاسم صادقی ظهر امروز به همراه جمعی از مسؤولان شهرستان با حضور در جمع خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنان دلجویی ...

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد گفت: شهدا و ایثارگران چراغ راه هدایت نسل جوان و دانش آموزان هستند.

به گزارش سایت پیارم از حاجی آباد، قاسم صادقی ظهر امروز به همراه جمعی از مسؤولان شهرستان با حضور در جمع خانواده‌های شهدای دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنان دلجویی کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و در این راه خون پاک خود را نثار خاک مقدس جمهوری اسلامی کردند تا هیچ کشوری
نتواند به آن تعرض کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حاجی‌آباد اضافه کرد: امروز وصیت‌نامه شهدا برای مسؤولان ما یک درس و برای افراد جامعه یک الگو و نماد بارز انسانیت به‌شمار می‌رود و بایستی این کلمات قصار شهدا در مدارس و دانشگاه‌ها سرفصل تدریس اساتید و معلمان قرار گیرد.
صادقی بازدید از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را فرصت خوبی برای در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگران برشمرد و افزود: حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا و سرکشی و دلجویی از این خانواده‌های معظم، کمترین خدمتی است که مسؤولان می‌توانند در طول سال در حق آنان انجام دهند و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با همکاری سایر ادارات این مساله و فریضه را بر خود واجب می‌دانند که هرماه از مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مطلع شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57230

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.