شعارهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۹۶ معلوم شد/”نجات تهران” برای شورای شهر و ” نجات ایران” برای ریاست جمهوری شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار “نجات تهران” و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار ” نجات ایران” وارد عرصه انتخابات می‌شوند. به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی ...

شعارهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات 96 معلوم شد/"نجات تهران" برای شورای شهر و " نجات ایران" برای ریاست جمهوری

شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار “نجات تهران” و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار ” نجات ایران” وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر با شعار “نجات تهران” و در انتخابات ریاست جمهوری هم با شعار ” نجات ایران” وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

بررسی کارنامه این جریان سیاسی نشان می‌دهد که در دوران تصدی کرسی‌های شورای شهر توسط اصلاح‌طلبان هیچ اتفاق مثبتی در مدیریت شهری رخ نداده و شورای اول که اصلاح‌طلبان بیشترین کرسی‌ها را در آن در اختیار داشتند منحل شد و همچنین شهردار متبوع اصلاح‌طلبان(کرباسچی) از سوی قوه قضائیه به اتهام جرایم مالی محاکمه و به ۳ سال حبس و ۱۰ سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد.

همچنین در دوران اصلاحات، اصلاح‌طلبان بدون توجه به وضعیت معیشتی مردم  مسئله “توسعه سیاسی” را مطرح کردند و در دولت فعلی هم که مورد حمایت جریان اصلاحات است، مردم هیچ گشایشی را در زندگی خود حس نمی‌کنند و همچنان با مشکلاتی از قبیل فقر، رکود، تورم، بیکاری و قاچاق کالا دست و پنجه نرم می‌کنند.

لیست موسوم به “امید” که مورد حمایت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس بود و با شعار “امید، آرامش و رونق اقتصادی” وارد مجلس شد، پس از راهیابی به مجلس شورای اسلامی عملا هیچ اقدام مثبتی جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مردم انجام نداد و بدون توجه به مشکلات اقتصادی، دو جلسه اضطراری برای لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و به علت صدور حکم جلب محود صادقی برگزار کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62048

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.