به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد ، حمید جهانگیری گفت : بازار الحمدلله از شرایط بحرانی خارج شده و در حال حاضر به ثبات نسبی رسیده است البته هنوز کمبودهایی وجود دارد و همه مسئولان بایستی پیگیر رفع آنها باشند . رئیس کارگروه تنظیم ...

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد ، حمید جهانگیری گفت : بازار الحمدلله از شرایط بحرانی خارج شده و در حال حاضر به ثبات نسبی رسیده است البته هنوز کمبودهایی وجود دارد و همه مسئولان بایستی پیگیر رفع آنها باشند .
رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد اظهار داشت : بازرسیها بصورت جدی ، هدفمند و با مشارکت همه دستگاهها انجام شود بطوریکه مردم حضور ما را در بازار لمس کنند و بدانند که با متخلفین برخورد خواهد شد .
فرماندار شهرستان حاجی آباد با اشاره به لزوم تقدیر از اصناف با انصاف گفت : البته همه بازاریان متخلف نیستند بلکه اکثر آنها سعی در کسب روزی حلال داشته و از تخلفات پرهیز می کنند لذا بایستی از آنها تقدیر شود تا بقیه نیز با الگو قرار دادن آنها به دنبال درآمد بر اساس قانون باشند .
ایشان تصریح کرد : دشمنان قسم خورده نظام همواره در حال برنامه برای ضربه زدن بر پیکره انقلاب هستند اما با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش همه دولتمردان این برنامه آنها نیز مثل همه برنامه ها و توطئه هایشان محکوم به شکست است .
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد نیز در این جلسه با اشاره به کمکهای دولت در بحث تنظیم بازار اظهار داشت : در ایام ماه محرم میزان ۱۶ تن برنج ، ۲۶ تن مرغ منجمد و ۸ تن گوشت منجمد بین مردم و هیأتهای مذهبی توزیع شد .
غلامرضا عباس زاده اظهار داشت : در راستای تنظیم بازار لاستیک ، سهمیه لاستیک شهرستان جذب و در آینده ای نزدیک با اولویت دستگاهها و واحدهای صنفی که خدمات عام المنفعه انجام می دهند توزیع خواهد شد .
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد ضمن تشکر از دستگاه قضا ، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی که در شناسایی و بازرسی از انبارهای غیرمجاز همکاری تنگاتنگی با اصناف و بازار داشتند گفت : بازرسی از انبارهای ثبت شده در سامانه که فعالیت قانونی دارند بصورت مستمر انجام و موجودیهای آنها بررسی می شود .
دبیر کارگروه تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد با اشاره به لزوم برخورد با متخلفین اضافه کرد : در شش ماهه اول سال جاری ۲۸۸ پرونده تخلف صنفی به ارزش بالغ بر ۴۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور حکم و برخورد با متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است .
وی تصریح کرد : سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی می باشد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69100

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.