شب شعری با عنوان «رقصی در خون» به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر سپهبد قاسم سلیمانی  با حضور تعدادی از شاعران  در تماشاخانه اندیشه این شهر برگزار شد. به گزارش پیارم در این مراسم تعدادی از شاعران اشعار خود را که در رثای این سردار بزرگ سروده ...

شب شعری با عنوان «رقصی در خون» به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر سپهبد قاسم سلیمانی  با حضور تعدادی از شاعران  در تماشاخانه اندیشه این شهر برگزار شد.

به گزارش پیارم در این مراسم تعدادی از شاعران اشعار خود را که در رثای این سردار بزرگ سروده بودند، قرائت کردند.

قاسم زاده رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان حاجی اباد در حاشیه مراسم یادشده به خبرنگار پیارم گفت : این محفل ادبی با عنوان شب شعر به یاد شهید سلیمانی از سوی اداره ارشاد و بسیج هنرمندان و کتابخانه شهرستان برگزار شد .

قاسمزاده اظهارداشت: شهید سلیمانی مدافع و سرباز ولایت بود و هیچ گاه دست از ولایت فقیه برنداشت و همیشه گوش به فرمان رهبری بود .

وی تصریح کرد: این شهادت آبی بر آتش آشکار و پنهان دشمن ریخت و دسیسه ها را خنثی کرد و به خودشان برگرداند.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان در راه هدف مقدس اسلام واقعی به شهادت رسیدند و سردار سلیمانی در مکتب امام(ره) و شاگردی مقام معظم رهبری را آموخته بود که کدام اسلام را باید ترویج کند.

در این مراسم امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، معاونان فرمانداری،و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71275

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.