امام جمعه شهرستان حاجی آباد شاه بیت درمان مشکلات اجتماعی را امربه معروف عنوان کرد و افزود:اگر همه ما در زمینه معروفات و منکرات تذکر بدهیم و کلید حل مشکلات فرهنگی در کشور ما در امر به معروف است . ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد شاه بیت درمان مشکلات اجتماعی را امربه معروف عنوان کرد و افزود:اگر همه ما در زمینه معروفات و منکرات تذکر بدهیم و کلید حل مشکلات فرهنگی در کشور ما در امر به معروف است .

به گزارش   پایگاه خبری پیارم جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و دادستان  و اعضاء ستاد احیاء در دفتر  امام جمعه شهرستان حاجی آباد  برگذار شد.

امام جمعه حاجی آباد  ابتدا با اشاره به نکاتی از سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: امر به معروف یعنی همه مومنان در هر نقطه ای از عالم که هستن موظف اند جامعه را به سمت نیکی ها حرکت دهند و نهی از منکر یعنی همه را از بدی ها و پستی ها دور بدارند، از امر بزرگترین معروف ها ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی است، معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نداریم هر کس در این راه ها تلاش کند آمر به معروف است.
حجت الاسلام و المسلمین مختاری با تاکید بر اینکه از لحاظ دینی و عرفی و اخلاقی خودمان باید ملتزم باشیم، افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات است چون اجتماع ساز است  و باید این فریضه را از غربت در بیاوریم و نسبت به این مسئله همت کنیم.
وی با اشاره به مصادیق معروف و منکر گفت: «گرچه بد حجابی یک مصداق منکر و حجاب مصداقی از معروف است اما بسیاری از معروفات دیگر در جامعه مغفول مانده که باید به آنها نیز پرداخته شود.
مختاری بیان داشت: تهاجم فرهنگی یکی از دغدغه های جامعه امروز است و ماهواره با پخش سریالهای غیر اخلاقی مشکلات فرهنگی زیادی را برای خانواده ها ایجاد کرده است که با فریضه امربه معروف این مشکل اجتماعی حل می شود.
مختاری شاه بیت درمان مشکلات اجتماعی را امربه معروف عنوان کرد و افزود:اگر همه ما در زمینه معروفات و منکرات تذکر بدهیم و کلید حل مشکلات فرهنگی در کشور ما در امر به معروف است .
حجت الاسلام درویشی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز  به مهمترین برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود و گفت: برای سال ۹۵ بحث طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر است که به یاری خدا در همه قشرها، مکان ها و همه موضوعات، افرادی که دلسوز و متعهد باشند پس از جذب، گزینش و آموزش نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر اقدام خواهند کرد.
در این جلسه بر لزوم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حاجی آباد  با حضور مقامات و مسئولین ذی ربط بر لزوم تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات تاکید شد و همایش امربه معروف نیز در شهرستان بزودی برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62400

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.