وزیر ارشاد گفت: شهرستان حاجی آباد با پیشینه تاریخی هزار ساله خود یک شهر فرهنگی و مذهبی می باشد که داشتن یک سالن سینما از ضروریات است. به گزارش پیارم حاجی آباد، دکتر صالحی وزیر ارشاد در جمع مردم شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: شهرستان حاجی اباد یک شهر مذهبی و فرهنگی با گردش گری ...

وزیر ارشاد گفت: شهرستان حاجی آباد با پیشینه تاریخی هزار ساله خود یک شهر فرهنگی و مذهبی می باشد که داشتن یک سالن سینما از ضروریات است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، دکتر صالحی وزیر ارشاد در جمع مردم شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: شهرستان حاجی اباد یک شهر مذهبی و فرهنگی با گردش گری و منابع طبیعی بکر می باشد و پخش مستقیم مراسم تاسوعا و عاشورای شهرستان از شبکه های سراسری نشان از فرهنگ غنی و ولایتمداری مردم که مردم آن دوستدار ائمه اطهار هستند می باشد.

وزیر ارشاد افزود: مشکلات شهرستان در حوزه های کشاورزی عمرانی و بهداشت ،تمامی مشکلاتی که از سوی فرماندار و امام جمعه مطرح شد به ریاست جمهور محترم انتقال داده می شود و دولت تمام تلاش خود را تا پابان دوره ریاست دکتر روحانی جهت  اجرایی شدن مشکلات می کنبد.

دکتر صالحی افزود: ما امروز در جامعه ای زندگی می کنیم که نمی توان گفت مشکلاتی از جمله فساد تبعیض نیست همه اینها وجود دارد و دولت در کنار همه این مشکلات دستاورد هایی هم دارد و ما باید مردم را نسبت به نظام و دولت امیدوار کنیم نباید بگوییم دولت هیچ کاری نکرده است.

وی ادامه داد؛: هرمقدار که ما بتوانیم امید اجتماعی رودر جامعه  بالا ببربم جامعه مان بک جامعه پرتحرک می شود و جامعه نا امید جامعه شکست خورده  است و جامعه شکست خورده نمی تواند پستیبان نظام باشد.

صالحی وزیر ارشاد از تجهیز شدن سالن شهید حسنزاده جهت ایجاد سینما در شهرستان خبردادو افزود: با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد یک شهرستان پر جمعیت می باشد و نیاز است جهت پر کردن اوقات فراغت خانوده ها و نوجانان و جوانان یک سالن سینما که از خواسته های مردم و مسئولین است ایجاد کنیم.

صالحی با اشاره به اینکه در صحن امامزاده سید محمد یک شبستان در حال ساخت می باشد جهت اتمام کار این شبستان و تکمیل شدن آن دولت هر گونه همکاری که لازم باشد انجام خواهد داد.

وی با اشاره به مطالبات مردم که انجام کار پژوهشی و ایجاد یک نشریه در شهرستان بود افزود: وزارت ارشاد در زمینه ایجاد نشریه در شهرستان و انجام کار پژوهشی اعتبار لازم را در اختیار متغاضیان قرار می دهد.

وزیر ارشاد قول یک سفر زیارتی به مشهد مقدس  دادند که ار مطالبات هنر مندان بود و افزایش اعتبار به مجموعه کارهای هنری و فرهنگی یکی دیگر از قولهای مساعد وزیر به هنر مندان حاجی آباد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67311

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.