سیروس کهوری نژاد بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز وارد شهرستان حاجی آباد شد این بازیگر جهت بازبینی نمایش آمیر علی (این نمایش به جشنواره کشوری راه یافته است) به شهرستان آمده است. سیروس کهوری نژاد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: دراستان هرمزگان هنرمندان زیادی وجود دارند که نیاز است آنها رابه دنیای ...

سیروس کهوری نژاد بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز وارد شهرستان حاجی آباد شد این بازیگر جهت بازبینی نمایش آمیر علی (این نمایش به جشنواره کشوری راه یافته است) به شهرستان آمده است.
سیروس کهوری نژاد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: دراستان هرمزگان هنرمندان زیادی وجود دارند که نیاز است آنها رابه دنیای رسانه معرفی کرد بسیاری از هموطنان ما در بیرون از مرزهای کشورمان درحال جنگ با تروریست هستند وما هنرمندان با تولید کارهای مثبت میتوانیم در جنگ های نرم که به کشورمان تحمیل کرده اند کمک کنیم.
کهوری بیان کرد: نمایش آمیر علی به صورت تلفیقی از دفاع مقدس و عاشورا می باشد و شخصیت جوان این نمایش به علت بیماری عمو خود که آمیرعلی نام دارد وسایل تعزیه خوانی که هر سال از آن ها استفاده می کردند را آورده در میدانی جمع کرده و به حراج گذاشته است تا هزینه درمان آمیر علی را فراهم کند، اما آمیر علی که جانباز جبهه است راضی به این کار نیست.
سیروس کهوری نژاد افزود: نمایش آمیر علی یک نمایشی است که هم دفاع مقدس و هم رشادت های شهدای مدافع حرم را به نمایش می کشد که این نمایش یک کار بسیار با ارزش است که امیدواریم کوشه ای از زحمات مدافعین حرم را جبران کند.
وی به مهم ترین هدف این نمایش اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه مقاومت و صبر در مقابل مشکلات و همزادپنداری نسل جوان جامعه با شخصیت جوان نمایش مهمترین هدف این نمایش بود.

نمایش آمیر علی به کارگردانی استاد محمد اختیاری ،کاری از گروه آیینی مذهبی نینوا از هنرمندان شهرستان حاجی آباد به جشنواره کشوری بسیج هنرمندان راه یافت؛ این نمایش نامه به نویسندگی بهنام نیک سرشت می باشد.
مسلم جعفری، ابراهیم لشکری، علی جعفری، میعاد پور رودباری، محمد عسکری و محمد جواد کریمدادی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش نقش آفرینی می کنند و نمایش آمیر علی ۲۵ بهمن ماه در جشنواره کشوری بسیج اکران می شود.
سیروس کهور نژاد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و در برخی از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنر کشور تدریس می‌کند.
در نمایش‌های بابور، شهرزاد، جهاز جادو، عروسی چاه، تاجر ونیزی، الکترا، با دریا، رعنا، باران، رویاهای خلیج فارس، اذان صبح و وهم سرخ، دزداب و چند نمایش دیگر بازی کرده است.

در حوزه نگارش، نمایش نامه‌های باد بادک‌ها، داغ پوست، بازنویسی ماه و پلنگ، فیلم نامه سینمایی رها و انیمیشن زرد و سرخ را به رشته تحریر درآورده است.

در حوزه کارگردانی وی نمایش‌های بوی خون، زمان سکوت برای زندگان، شرف نامه یحیی تیره بخت، سفر دور و دراز سلطان، دلوا (دل کوچک)، دیو بندان، مرغ‌هایی که از تخم مرغ پخته بدست می‌آیند، روزگار نازنین طلعت مهربان، شاباش خان و باد اسب و چند نمایش دیگر را کارگردانی کرده است.

photo_2017-02-09_08-04-55 photo_2017-02-09_08-07-04

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60880

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.