امام جمعه حاجی آباد گفت: اینکه چرا این سند ننگین ۲۰۳۰ در سالگرد کاپیتلاسیون بی سر و صدا امضاء و اجرا شد پذیرش این سند۲۰۳۰ یعنی پذیرش کاپیتلاسیون فرهنگی در کشور است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام زمان(عج) و ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: اینکه چرا این سند ننگین ۲۰۳۰ در سالگرد کاپیتلاسیون بی سر و صدا امضاء و اجرا شد پذیرش این سند۲۰۳۰ یعنی پذیرش کاپیتلاسیون فرهنگی در کشور است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)عنوان کرد: ما بخشی از امنیت امروز کشورمان را مدیون زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم و از این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

مختاری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان افزود: نسل آینده کشور را معلمین تربیت می کنند لازم هست که همیشه جایگاه معلم تکریم بشود و هزینه کردن برای معلمین از وظایف دولت است.

وی با اشاره به اینکه  قشر فرهنگیان یک قشر اثر گذار است افزود: امروز فرهنگ  ، آینده نظام جهان اسلام و کشور به دست همین معلمین است و مسئولین باید مشکلات مئیشتی معلمین را برطرف کنند و هزینه کردن برای معلم در مقابل سرمایه گذاری است.

مختاری عنوان کرد: معلمین باید بدون دغدغه بتوان وظیفه سنگین تربیت و تعلیم دانش اموزان جامعه را انجام دهند،معلم یک الماس  قیمتی است و استفاده ابزاری از معلم کار صحیحی نیست و نباید بازیچه هوس های سیاسی قرار بگیرند.

مختاری با اشاره به بخش دیگر سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان افزود: چرا سند مهم بنیادین آموزش و پرورش معطل مونده و اجرا نمی شود همه معلمان و مسئولین می دانند که این سند نیازمند تحول اساسی است.

وی به  گلایه دوم مقام معظم رهبری، اشاره کرد و بیان داشت: اینکه چرا این سند ننگین ۲۰۳۰ بی سر و صدا امضاء و اجرا شد در سالگرد کاپیتلاسیون هستیم این سند۲۰۳۰ پذیرش کاپیتلاسیون فرهنگی در کشور هست پذیرش این سند باعث تسلط دشمنان در فرهنگ و اموزش و پرورش ما است و این که مسئولین می گویند چیزی نشده است آن را اجرا نمی کنیم صحیح نیست فردا اگر این سند اجرا نشود هزار جور تحریم بر علیه ما اجرا می کنند .

امام جمعه حاجی اباد در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته به انتخابات اشاره کردند و بین داشت: تنها مانع از نفوذ دشمن به کشورحضور مردم در صحنه است و با حضور مردم به پای صندوق رای امنیت برای کشور ایجاد می شود و تهدید جنگ را از کشور مرتفع می کند اینکه می گویند ان کسی که از دل این صندوق رای بیرون امد نقش جنگ را مرتغع می کند نه بلکه نقش حضور مردم در پای صندوق رای امنیت برای کشور ایجاد می کند.

مختاری اوبهت یک کشور میلیونی و حضور مردم در انتخابات ضامن حفظ امنیت کشور است کسی بخواهد در انتخابات لطمه ای وارد بکند که مایه یاس مردم بشود مسئول است .

وی افزود: مردم باید یک حضور پر رنگ داشته باشند اولین لازمه حضور پرشور و پررنگ در انتخابات یک انتخابات ازاد است و مردم باید اطمینان و اعتماد پیدا بکنند به انتخاباتی که دارد برگزار می شود چهار چوب انتخابات در کشور ما قانون محکم دارد دو در اجرا هم همین طور است اما هرچیزی که بخواهد به اعتماد مردم ضربه بزند جایز نیست و اگر کسی بخواهد از سر تهدید رای مردم را جمع بکند این صحیح نیست و مردم ما هم نشان دادند هیچ گاه با تهدید به کسی رای ندادند.

مختاری خطاب به کسانی که در عرصه انتخابات حضور دارند افزود: به نامزدها و ستاد های انتخاباتی و تبلیغات و مجریان انتخابات و مسئولین ، این که برویم به مردم بگوییم انتخابات در کشور ما همیشه هشت ساله است و نباید به کس دیگری رای بدهیم این دروغ را نباید تحویل مردم داد و بخاطر دنیای دیگران اخرت خود را نفروشید .

مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری سپاه و نظام را از عوامل اقتدار کشور عنوان کردند و افزودند: دشمن در مقابل سپاه صف کشیده است و تهمت و تهدید می کند.

مختاری ی افزود: یکی دیگر از عوامل اقتدار کشور اقتصاد قوی است لذا دشمن مابا تدابیر مختلف به جنگ اقتصادی با کشور ما امده است و به دنبال ضربه زدن به اقتصاد است ای کاش اقتصاد دانان مومن ما می آمدند و نقشه های دشمن را برای مردم تشریح می کردند یک بخشی از تهدیدهای دشمن بر علیه کشور ما معطل نگه داشتن اقتصاد کشور ما است.

وی نیروی مسلح نیز از عوامل اقتدار کشور نام برد و بیان کرد:  دشمن در مقابل کشور ما اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دارد و هدف دشمن برهم زدن امنیت و ارامش کشور است و هدف میان مدت دشمن مشکلات اقتصادی و مئیشت مردم را تحت شعاع قرار دادن است و به دنبال این هستند که کار و تولید در کشور رونق نگیرد و بیکاری کشور ر  فرا بگیرد  و کشور فلج شود.

وی اهداف بلند مدت دشمن را از بین بردن جمهور اسلامی و از بین بردن نسل انقلابی و نظام عنوان کرد.

وی خطاب به نامزهای انتخاباتی افزود: که نامزدها همین اول مشخص کنند که اولویت اول انها اقتصاد و ایجاد اشتغال است و مئیشت مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد و قول بدهند که اول اقتصاد را تقویت کنند و دوم عزت ملت هم باید حفظ شود اینکه چهار کشور عربی حاشیه خلیج فارس بیایند مارا تهدید کنند و برای ما شاخ بشوند و امروز امنیت ملی و ارامش کشور مهم است.

مختاری در پایان تاکید کرد: نباید نامزدها گسستی بین اقوام و قومیتها در کشور ایجاد کنند و هیچ کس حق ندارد بخاطر جمع کردن رای تحریک قومیتی انجام بدهد و اما اقوام و مذاهب گوناگون در کشورمان داریم نباید کسست در بین این اقوام به بهانه رای جمع کردن ایجاد کرد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62403

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.