«ایرانی های کارآفرین و استارت آپ های ایرانی برای شروع کار خود منتظر توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم های اقتصادی نبوده اند…» به گزارش پیارم حاجی آباد، پایگاه صهیونیستی “هاآرتص” (Haaretz) در گزارشی به انعکاس رشد قابل توجه استارت‌آپ‌های ایرانی و استفاده ایرانیان از فضای مجازی و نرم افزارهای مختلف پرداخته است. در ...
«ایرانی های کارآفرین و استارت آپ های ایرانی برای شروع کار خود منتظر توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم های اقتصادی نبوده اند…»
استارت آپ سفری شیرین به تهران/ پیشرفت جوانان ایرانی به‌خاطر تحریم

به گزارش پیارم حاجی آباد، پایگاه صهیونیستی “هاآرتص” (Haaretz) در گزارشی به انعکاس رشد قابل توجه استارت‌آپ‌های ایرانی و استفاده ایرانیان از فضای مجازی و نرم افزارهای مختلف پرداخته است.

در این گزارش می‌خوانیم:
«اگر شما سفری به تهران داشته باشید، به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی هتلی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ نرم افزارهایی که برای رزرو آنلاین هتل‌های سراسر ایران مورد استفاده قرار می گیرند و می توان از این طریق صرفه جویی قابل توجهی در مخارج سفر داشت.

 

از سوی دیگر ایران شاهد برگزاری کنفرانس‌ها و نشست‌هایی مانند “کنفرانس بزرگ بازی‌های رایانه‌ای” است که در تهران برگزار می شود و بیش از ۳۰ شرکت از سراسر جهان در آن شرکت دارند. همچنین “کنفرانس ملی علوم ورزش و یافته‌های کاربردی ۲۰۱۷” که در شمال این کشور در شهر آمل برگزار می شود و نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر، اداری و تجهیزات مهندسی نیز در تهران برگزار خواهد شد.

 

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن های گوشی همراه که نسخه های ایرانی اوبر (Uber) گت تاکسی (Gett taxi) هستند، به راحتی در شهرها گشت و گذار کنید؛ نرم افزارهایی که بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ راننده تاکسی را در برگرفته و مدعی پوشش ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ مسافر هستند. استفاده از این نرم افزارها میزان کرایه پرداختی شما را از ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش خواهد داد.

 

شما می توانید در هتل های لوکس مستقر شده و با استفاده از اینترنت رایگان، از پایگاه های متنوع اینترنتی ایران استفاده نموده و با استارت‌آپ‌های مختلف در این کشور آشنا شوید.

 

ایرانی های کارآفرین و استارت آپ‌های ایرانی برای شروع کار خود منتظر توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم های اقتصادی نبوده اند؛ در واقع به خاطر همین تحریم ها بوده است که ایرانی ها احساس کردند مجبورند راه هایی برای ارتباط با جهان تعریف نمایند و اکنون این استارت آپ ها امیدوارند که میوه زحماتشان را بچینند.

 

بر اساس گزارش یکی از پایگاه های فناوری کسب و کار، تعداد کاربران اینترنتی ایران از سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافته است، استفاده از تلگرام گسترده بوده و استفاده از اینستاگرام و دیگر پایگاه ها برای کارهای تجاری و کسب و کار افزایش یافته است.»

 

گفتنی است خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز چندی قبل با اشاره به اینکه اینستاگرام رایج‌ترین شبکه مجازی در ایران است و بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد، نوشته بود: «بسیاری از ایرانیان از این فضا به‌عنوان محل کسب و کار استفاده می‌کنند و اینستاگرام را به یک بازار بزرگ تبدیل کرده‌اند.»

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64388

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.