رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد گفت: با حضور فرماندار، سایر مسؤولان، مردم و مسافران نوروزی، طرح آرامش بهاری با نشاط‌تر از سنوات‌قبل در جوار امامزادگان برپا شد. داوود رستگار در حاشیه آئین رونمایی از سفره طرح آرامش‌بهاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: بحمدلله طرح آرامش‌ بهاری طی چند سال گذشته ...
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد گفت: با حضور فرماندار، سایر مسؤولان، مردم و مسافران نوروزی، طرح آرامش بهاری با نشاط‌تر از سنوات‌قبل در جوار امامزادگان برپا شد.

داوود رستگار در حاشیه آئین رونمایی از سفره طرح آرامش‌بهاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد اظهار داشت: بحمدلله طرح آرامش‌ بهاری طی چند سال گذشته از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در جوار بقاع‌ متبرکه برگزار می‌شود و انگیزه خوبی برای مسافران نوروزی ایجاد شده است.

وی افزود: این طرح فرصتی برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی که در جوار امامزادگان اوقات خود را سپری می‌کنند راه‌اندازی شده و طرح آرامش‌ بهاری در حقیقت در راستای ارتقاء سطح فکری و معنوی مسافران نوروزی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر تبدیل شدن امامزادگان به قطب فرهنگی است اذعان داشت: مردم در جوار امامزادگان بویژه در لحظات تحویل سال آرامش می‌یابند و بقاع متبرکه حاجی‌آباد امسال با راه‌اندازی شبستان پذیرای هموطنان از سایر نقاط به شهرستان حاجی‌آباد بود و بحمدالله فضای معنوی و مناسبی را برای مسافران در این لحظات توانستیم رقم بزنیم که مورد توجه آنان قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67611

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.