با پایان ماه مبارک رمضان و همچنین به اتمام رسیدن سریال‌های رمضانی، فصل جدیدی از سریال‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیون آغاز می‌شود.   به گزارش پیارم ، با پایان ماه مبارک رمضان و همچنین به اتمام رسیدن سریال‌های رمضانی، فصل جدیدی از سریال‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیون آغاز می‌شود که توضیح آنها به شرح زیر ...
با پایان ماه مبارک رمضان و همچنین به اتمام رسیدن سریال‌های رمضانی، فصل جدیدی از سریال‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیون آغاز می‌شود.
 JamNewsImage11391773

به گزارش پیارم ، با پایان ماه مبارک رمضان و همچنین به اتمام رسیدن سریال‌های رمضانی، فصل جدیدی از سریال‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیون آغاز می‌شود که توضیح آنها به شرح زیر است:

**تعبیر وارونه یک رویا

مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی پاییز سال گذشته در لوکیشنی واقع در تهران کلید خورد و قرار است از ۳ مردادماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن برود.

به گزارش فارس؛ ضبط موسیقی توسط بهزاد عبدی صورت گرفته که قرار است بزودی از اکراین راهی ایران شود و موسیقی سریال را به دفتر کمال طباطبایی تحویل دهد. تدوین نیز به صورت همزمان توسط سیاوش کردجان انجام می شود.

«تعبیر وارونه یک رویا» یک تریلر جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است. در واقع در این سریال ملودرام و فضای جاسوسی با هم ادغام شده‌اند و در عین حال این مجموعه روایتگر یک ماجرای عاشقانه تلخ هم هست.

امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری،نگار عابدی، آزاده سُدیری، صفا آقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی، سهیل ساعی و ساناز حاذق‌سا بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

**آقای دکتر

سریال آقای دکتر محصول سال ۲۰۱۳ کشور کره در سال ۲۰۱۳ است که قرار است از ۳ مرداد هرشب ساعت ۲۳ روانه آنتن شود.

سریال کره ای دکتر خوب داستان مردی به اسم پارک شی اون بیماری اوتیسم دارد. سن عقلیش ۱۰ ساله ست ولی جراح اطفال میشود . از طرفی کیم دو هان که بهترین جراح کشور است، پارک شی اون را رقیب خودش میبیند و…

**تنهایی لیلا

مجموعه تنهایی لیلا به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز از ۳ مرداد هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان «تنهایی لیلا» آمده است: محمد پس از زلزله‌ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد، به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد.

مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو،  برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و… با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند از جمله بازیگران این سریال هستند.

**مهرآباد

سریال «مهرآباد» نیز که پیش از این در سال ۹۱ یک بار از شبکه پنج پخش شده، قرار است دوباره از ۲۷ تیرماه هر شب ساعت  ۲۰ از این شبکه به روی آنتن برود.

این سریال که با نام «طهران‌نو» به کارگردانی فرید سجادی حسینی تصویربرداری خود را از آذر ماه ۹۰ آغاز کرده بود، خرداد ۹۱ به پایان مرحله تصویربرداری رسید.

سریال مهرآباد را امید سهرابی با همراهی امیر رضا طلاچیان به رشته تحریر در آورده که روایت‌گر زندگی‌کیا مقدم است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این سریال که یک کمدی‌درام اجتماعی به حساب می‌آید بازیگرانی چون مهران احمدی، هومن سیدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، لیندا کیانی، سمیرا ذکایی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا، بهاره ریاحی، عباس شجاع و… (با حضور افتخاری اشکان خطیبی)، در نقش‌هایی متفاوت ظاهر شده‌اند./فارس

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40920

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.