سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: در طول مسابقه یک حرف ناشایست از زبان هوادران بیرون نیامد و برخلاف آن چیزی که به ما گفته بودند که در بندرعباس اذیت خواهید شد این گونه نبود و بندرعباس بهترین میزبانی را از ما کرد. به گزارش پیارم به نقل از حسین شمس در پایان بازی تیمش ...

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد گفت: در طول مسابقه یک حرف ناشایست از زبان هوادران بیرون نیامد و برخلاف آن چیزی که به ما گفته بودند که در بندرعباس اذیت خواهید شد این گونه نبود و بندرعباس بهترین میزبانی را از ما کرد.

به گزارش پیارم به نقل از حسین شمس در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش سرخون هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: نتیجه بازی برای دو تیم عادلانه بود زیرا هر دو تیم موقعیت‌هایی را برای برتری خلق کردند.

وی افزود: آذرخش سرخون به لحاظ اینکه چند سالی است بازیکنانش در کنار هم کار می‌کند هماهنگ‌تر بودند اما تیم ما تنها چند هفته است تشکیل شده است و نمی‌توان زیاد از کار بازیکنان و ناهماهنگی آنها ایراد گرفت.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد بیان داشت: در واقع لیگ امسال برای ما و آذرخش سرخون بعد از دو ماه تعطیلی شروع خواهد شد و دانشگاه آزاد با یک بدنسازی بسیار خوب و کارهای تاکتیکی وارد این رقابت‌ها می‌شود و دو بازیکن برزیلی ما بعد از این تعطیلات به تیم اضافه خواهند شد.

شمس هوادران تیم آذرخش را بهترین هوادار دانست و گفت: در طول مسابقه یک حرف ناشایست از زبان هواداران بیرون نیامد و برخلاف آن چیزی که به ما گفته بودند که در بندرعباس اذیت خواهید شد این گونه نبود.

وی ادامه داد: سالن فجر بندرعباس از بهترین سالن‌هاست. کف‌پوش این سالن عالی است و مسوولان سالن هم لطف کرده بودند بهترین رختکن را به ما داده بودند.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اضافه کرد: به ما گفته بودند در هنگام شروع بازی، سیستم سرمایشی سالن را خاموش می‌کنند تا تیم مهمان اذیت شود اما خوشبختانه این‌گونه نبود و بازی در یک جو کامل آرام برگزار شد که از این بابت از همه تماشاگران بندری و مسوولان فوتسال هرمزگان تشکر می‌کنم زیرا بندرعباس بهترین میزبانی را از ما کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56435

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.