معاون فرماندار حاجی‌آباد گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز محسوب می‌شود، چراکه این موضوع مهم همه آحاد جامعه را در برمی‌گیرد. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، علیرضا میرزاده ظهر امروز در همایش دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا که برای برنامه‌ریزی مناسب در حوزه ...

 

 

معاون فرماندار حاجی‌آباد گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز محسوب می‌شود، چراکه این موضوع مهم همه آحاد جامعه را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، علیرضا میرزاده ظهر امروز در همایش دهیاران و شورای اسلامی شهر و روستا که برای برنامه‌ریزی مناسب در حوزه سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز محسوب می‌شود، چراکه این موضوع مهم همه آحاد جامعه را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب سرشماری را یک ضرورت و برنامه‌ریزی صحیح برای آینده کشور می‌دانند تصریح کرد: سرشماری یک آمارگیری جامع و ملی است که اطلاعات تک‌تک افراد جمع‌آوری می‌شود و امکان شناخت دقیق تعداد افراد جامعه و ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آنها را فراهم می‌کند که این اطلاعات برای برنامه‌ریزان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

معاون فرماندار حاجی‌آباد با بیان اینکه هشتمین سرشماری نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از سوم لغایت ۲۴ مهرماه سال جاری در شهرستان نیز برگزار می‌شود، افزود: سرپرست یا مطلع‌ترین عضو خانوار می‌تواند با مراجعه به سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به آدرس WWW.SARSHOMARI95.IR اطلاعات خانوار خود را ثبت کند.

وی استفاده از روش اینترنتی برای کاهش هزینه‌های طرح سرشماری و صرفه‌جویی در وقت مناسب خواند و افزود: روش حضوری نیز که از ۲۵ مهر لغایت ۲۵ آبان‌ ماه اجرا خواهد شد، مأموران با مراجعه به درب منزل و با استفاده از تبلت به جمع‌آوری اطلاعات خواهند پرداخت.

میرزاده با تأکید بر اهمیت موضوع و لزوم همکاری دهیاران و شورهای اسلامی خاطرنشان ساخت: از مردم شریف شهرستان نیز انتظار می‌رود همکاری لازم را با مأموران سرشماری داشته باشند، چراکه ارائه اطلاعات دقیق و درست موجب سرشماری و برنامه‌ریزی‌های بهتر در سطح کلان کشور می‌شود که این امر منجر به بهبود وضعیت کشور و شناسایی و مشکلات و نیازهای مردم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بالا بودن نرخ مشارکت اینترنتی می‌تواند در ارتقای جایگاه نظام آماری کشور در عرصه بین‌المللی نقش مهمی داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57227

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.