ریاست دادگستری شهرستان حاجی اباد  از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد. حجت الاسلام صادقی  در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در مناطق مختلف کشور پیش بینی شده و این ستاد ...

ریاست دادگستری شهرستان حاجی اباد  از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام صادقی  در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در مناطق مختلف کشور پیش بینی شده و این ستاد فعالیت خود را در شهرستان حاجی اباد نیز آغاز کرده است.

وی افزود : پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم احتمالی، ایجاد هماهنگی بین دستگاهها و نهادهای عضو ستاد، تبیین و تعیین برنامه های پیشگیرانه و نحوه اجرای آن برای پیشگیری از جرایم احتمالی از جمله مهمترین وظایف این ستاد است.

صادقی بیان کرد:هماهنگی و تعامل با هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات و سایر نهادهای مسئول، ارشاد و راهبری ستادهای انتخابات و توصیه و ارشاد تشکل ها، احزاب، گروه ها و ستادهای تبلیغاتی و اشخاص از دیگر وظایف این ستاد است.

وی بیان کرد: همه افراد می باید در جریان برگزاری انتخابات ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی ، به قانون پایبند بوده و در جهت برگزاری انتخاباتی امن ، توام با آرامش حرکت کنند.

صادقی با توصیه همه نامزدها و ستادهای انتخاباتی به رعایت قانون گفت:باید متوجه باشیم که دشمنان سرزمین و دین ما، همیشه از حضور و وحدت مردم احساس رنج و احساس عذاب می‌کنند. بنابراین آنها که قطعا غیر از نابودی کشور به چیز دیگری راضی نیستند باید آرزوی نیامدن مردم پای صندوق‌های رأی را به گور ببرند و ما نیز با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، پاسخ مناسبی به یاوه‌گویی‌های آنان خواهیم داد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان در ۲۹اردیبهشت ماه ۱۳۹۶برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62135

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.