استاندار هرمزگان گفت: طرح ساماندهی چشمه سبز پوشان برغنی و طرح هادی روستای برغنی نویدبخش توسعه گردشگری در نقاط شمالی هرمزگان است. به گزارش پیارم حاجی اباد ، دکتر جادری در بازدید از چشمه سبز پوشان برغنی اظهار کرد: شهرستان حاجی‌آباد یکی از قطب‌های گردشگری استان هرمزگان است که انواع گردشگری نظیر آبشار روستای تزرج، ...

استاندار هرمزگان گفت: طرح ساماندهی چشمه سبز پوشان برغنی و طرح هادی روستای برغنی نویدبخش توسعه گردشگری در نقاط شمالی هرمزگان است.
به گزارش پیارم حاجی اباد ، دکتر جادری در بازدید از چشمه سبز پوشان برغنی اظهار کرد: شهرستان حاجی‌آباد یکی از قطب‌های گردشگری استان هرمزگان است که انواع گردشگری نظیر آبشار روستای تزرج، چشمه سبزپوشان و منطقه گردشگری روستای بخون را می‌توان در آن یافت.

وی افزود: منطقه گردشگری این روستا نیز امروزه با توجه به اینکه صنعت کشاورزی و نخیلات به عنوان محور اصلی توسعه روستایی محسوب می‌شود، رو به گسترش است و می‌تواند نقشی خارق‌العاده ایفا کند.

جادری با بیان اینکه طرح گردشگری چشمه سبزپوشان برغنی از پروژه‌های ملی در دست اقدام در سال‌جاری است، افزود: طرح ساماندهی چشمه سبز پوشان روستای برغنی از محل اعتبارات ملی در این روستا اجرا می‌شود.
جادری با بیان اینکه اجرای چنین طرح‌هایی علاوه بر عمران و آبادانی و توسعه اصولی و بهبود محیط روستا، موجب رونق صنعت گردشگری چشمه سبز پوشان و دیگر محصولات روستای برغنی می‌شود، اظهار داشت: امید است با ساماندهی این منطقه گردشگری،کشاورزی، بستر اقتصادی و توسعه فرهنگی و عامل پویایی اجتماعی فراهم شود.
دکتر جادری از احداث یک سد در منطقه لایبیشه که مطالعات این طرح انجام شده است خبر داد و افزود: از آب ذخیر در پشت این سد برای مصارف کشاورزی و دامداری مردم منطقه استفاده می شود و یک سد هم در روستای چاه سوا پیش بینی شده است که کارهای مطالعاتی آن در حال انجام می باشد و امیدواریم که به زودی بتوانیم گامی موثر در پیشبرد اهداف دولت تدبیر برداریم.
لازم به ذکر است که دکتر جادری در سفر خود با مردم روستاهای معدنوئیه، شمیل جائین نیزدیدار داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57323

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.