مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد: ساماندهی نیروی انسانی را پی و شالوده پروژه مهر عنوان نموده و بیان داشت : تخصیص نیروی انسانی برای تدریس و اداره واحدهای آموزشی از ارکان مهم پروژه مهرمی باشد حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار  پیارم  شهرستان حاجی آباد،اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی را پی و شالوده پروژه مهر عنوان ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد: ساماندهی نیروی انسانی را پی و شالوده پروژه مهر عنوان نموده و بیان داشت : تخصیص نیروی انسانی برای تدریس و اداره واحدهای آموزشی از ارکان مهم پروژه مهرمی باشد

حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار  پیارم  شهرستان حاجی آباد،اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی را پی و شالوده پروژه مهر عنوان نموده و بیان داشت : تخصیص نیروی انسانی برای تدریس و اداره واحدهای آموزشی از ارکان مهم پروژه مهرمی باشد.

وی بیان داشت : به لطف خداوند منان و همت و تلاش اعضای کمیته های شش گانه ستاد پروژه مهر ابلاغ کلیه همکاران فرهنگی صادر و تمامی آموزشگاه های تابعه مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان آماده فعالیت آموزشی می باشند.

مدیر آموزش و پرورش همچنین فعالیت های کمیته تعمیر و تجهیز مدارس را رضایت بخش دانسته واظهار داشت : کار مقاوم سازی تعدادی از واحدهای آموزشی نیزبه اتمام رسیده که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

نشست شورای معاونین با حضور مدیر آموزش و پرورش در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزار شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56341

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.