امام جمعه حاجی آباد گفت: سال اقتصالد مقاومتی تولید و اشتغال به روزهای پایانی خود رسیده است ، دولت به طور ویژه باید به مردم گزارش بدهد برای ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و رونقل اشتغال چکار کرده است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: سال اقتصالد مقاومتی تولید و اشتغال به روزهای پایانی خود رسیده است ، دولت به طور ویژه باید به مردم گزارش بدهد برای ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و رونقل اشتغال چکار کرده است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر با  وزیر اوقاف سوریه و بعضی از علمای سوریه اظهار کرد: امروز سوریه در خط مقدم جهاد و مقاومت است ما همیشه در کنار دولت و ملت سوریه هستیم و آن را وظیفه خود می دانیم از که از سوریه و خط مقاومت و بشار اسد هم که یک چهره مجاهد ظاهر شده و وابسطه به غربی و نه شرق نشده است و  مقاومت کرده حمایت کنیم و اگر ملت  اهل ایستادگی  و زیر بار ذلت نروند ، ان کشور عزیز خواهد شد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: انقلاب اسلامی ما امسال وارد چهل سالگی شد این باوجود اینکه تمام ابرقدرت های جهان تمام قد در مقابل کشور ما ایستادند و امریکا ،شوری، عربستان به دنبل براندازی نظام ما بودن ولی ما سر پا ماندیم  بلکه رشد و پیشرفت ی خیره کننده کردیم که کشورهای غربی از آن بخاطر انقلاب اسلامی نام می برند .

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: انچه قدرت های دنیا امریکا و اروپا می خواهند محقق نمی شود انها می خواستند که انقلاب ما در همان سالهای اول از بین برود ولی با جنگ تحملی و با تحریم و مشکلات فرهنگی و موارد دیگر اما انقلاب سرپا ماند.

وی ادامه داد: انقلاب ما برق ایستادگی را در دل ملت های دنیا  برای ایستادگی در مقابل استکبار و  اگر ملت ما و سوریه همه تمام قد در مقابل دشمن بایستیم امریکا و ایادی ان ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: اسلام وعده پیروزی را در قرآن داده است به شرطی که مردم مومن باشند اگر مومن باشد و مومن بودن تنها بدرد نمی خورد مومن و اهل مبارزه و جهاد باشد اهل مبارزه باشد و اینها در کنار همدیگر یعنی ایمان و جهاد باشد به پیروزی می رسیدیم .

مختاری یادآور شد:  باید از این حرکت سوریه که در مقابل دشمن ایستاد و حرکت روبه رشد اسلامی که در منطقه شکل گرفته حمایت کرد علما و نخبگان باید از تفرقه جلوگیری کنند و عواملی که زمینه تفرقه را بوجود می اورد را کنار بزنند و عوامل وحدت را به وجود بیاوریم .

وی اظهار کرد:سال اقتصالد مقاومتی تولید و اشتغال به روزهای پایانی خود رسیده است ، یکی از نقاط تمرکز دشمن در دشمنی با ملت ما همین قضیه اقتصاد است دشمن امده است که درعرصه اقتصاد چالش ایجاد کند  و جلو معیشت مردم و  اقتصاد را گرفتند می خواهند با این کار نا کارآمدی نظام ایران اسلامی جلوه بدهند.

خطیب جمعه حاجی آباد ادامه داد: دشمن به دنبال جدایی بین سطوح دولت،  ملت و بخصوص جوانان ما است لذا مسئولین کشور هم باید ایستادگی کنند چند سال است که مقام معظم رهبری هر سال را به نام اقتصاد نام گذاری می کنند پس چالش اساسی  اقتصاد است دولت به طور ویژه باید به مردم گزارش بدهد برای ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و رونق اشتغال چکار کرده است.

مختاری افزود: پایان سال و نزدیک شدن به شب عید آنهایی که دستشان به دهانشان می رسد به فقرا هم کمک کنند.

مختاری  با اشاره به روز احسان و نیکوکاری گفت: در آستانه عید نوروز باید هوای مردم مستضعف را داشته باشیم؛ روایت داریم که هر کار خوبی به قصد قربت خدا صدقه است، حتی راهنمایی دیگران نیز نوعی صدقه است و کمک به فقرا از بهترین صدقات است.

وی بیان کرد: شاهد ناکامی امریکا در شورای امنیت بودیم در قضیه یمن آنها به دنبال محکوم ایران بودند اما انها با دوهدف به جلو امده بودند، انها می خواستند جلسه شورای امنیت را به برنامه ریزی کنند که روسیه و چین با وتو کردن قطعنامه ضد ایرانی آمریکا را ناکام کردند.

امام جمعه حاجی اباد گفت:شکست آمریکا و متحدانش در شورای امنیت در پی صدور قطعنامه ضد ایرانی و وتوی آن توسط روسیه پیروزی بزرگی برای ملت ایران است که در حقیقت ناشی از تاثیر رهبری مدبرانه رهبر انقلاب بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67326

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.