تحادیه جهانی آشوریان در واکنش به حوادث فرگوسن؛ سازمان حقوق بشر”فقط” مدعی دفاع از حقوق بشر است/ سکوت رسانه های غربی سیاستی غیرانسانی است دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان گفت : متاسفانه در برابر وقوع حوادث فرگوسن هیچ اقدامی از سوی جامعه بین المللی صورت نگرفته است و سازمان حقوق بشر” فقط” مدعی دفاع از ...
تحادیه جهانی آشوریان در واکنش به حوادث فرگوسن؛

سازمان حقوق بشر”فقط” مدعی دفاع از حقوق بشر است/ سکوت رسانه های غربی سیاستی غیرانسانی است

سازمان حقوق بشر”فقط” مدعی دفاع از حقوق بشر است/ سکوت رسانه های غربی سیاستی غیرانسانی است

دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان گفت : متاسفانه در برابر وقوع حوادث فرگوسن هیچ اقدامی از سوی جامعه بین المللی صورت نگرفته است و سازمان حقوق بشر” فقط” مدعی دفاع از حقوق بشر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا یوناتن بت کلیا ، نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز با اشاره به حوادث رخ داده فرگوسن ایالات متحده آمریکا گفت: امروز دنیا میدان مبارزه و تاخت و تاز افراد بی دین شده  است که اقدام به قتل و کشتار مردم بی دفاع می کنند.

وی افزود: در هرگوشه دنیا شاهد تجاوز و غارت هستیم و سازمان حقوق بشر که مدعی دفاع از حق مردم جهان است خیلی راحت از کنار این حوادث می گذرد و هیچ عکس العملی نشان نداده است.

بت کلیا با بیان اینکه در برابر وقوع این اتفاقات هیچ اقدامی از سوی جامعه بین المللی صورت نگرفته است، گفت: تنها کسی که به این حوادث واکنش محکم نشان داد “مجلس شوری اسلامی ایران” بود که طی بیانیه ای این حرکت غیر انسانی را محکوم کرد.

دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان با اشاره به همپوشانی رسانه های غربی و ایجاد فضایی غیرواقعی از حواث فرگوسن در آمریکا، تصریح کرد: اگر برای کشورهای مستکبر مدعی دموکراسی اتفاقی رخ دهد با رسانه هایی که در اختیار دارند دنیا را زیر پوشش آن حرکت قرار می دهند اما در چنین موضوعی به سکوت رسانه ای پرداختند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها حقوق بشر را برای سفید پوستان ونژاد اروپایی می دانند وسهمی برای سیاهپوستان قائل نیستند،افزود:به نظر انان حقوق بشر باید برای ثروتمندان اجرا شود و یک سیاه پوست که برای امرار معاش خود تلاش می کند، وی را به قتل می رسانند.

وی با بیان اینکه دنیا باید بیدار شود و  کلیسا ها، معابد و مساجد جمع شوند و با محکومیت این حوادث جلوی این حرکت را بگیرند، تاکید کرد: اگر جلوی این حوادث گرفته نشود این اتفاقات همه گیر می شود .

دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان بابیان اینکه پلیس وظیفه حفظ امنیت و آرامش جامعه را برعهده دارد نه قتل و کشتار ،خاطرنشان کرد:اگر  این تصور در جامعه غرب شکل بگیرد دیگر شاهد این قلدر بازی ها و اقدامات شنیع نخواهیم بود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24050

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.