مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت:زنده یاد حجت الاسلام هاشمی فر مشوق و مبلغ توانمندی برای ترویج فرهنگ زکات در استان هرمزگان بودند. به گزارش پیارم، مسیح الله مرادی در گفتگو ئی ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عظیما هاشمی فر رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره)استان هرمزگان گفت: ایشان ...

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)حاجی آباد گفت:زنده یاد حجت الاسلام هاشمی فر مشوق و مبلغ توانمندی برای ترویج فرهنگ زکات در استان هرمزگان بودند.
به گزارش پیارم، مسیح الله مرادی در گفتگو ئی ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عظیما هاشمی فر رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره)استان هرمزگان گفت: ایشان شخصیت ساده زیست، با اخلاص و تلاشگر خستگی ناپذیری بود که رفتار و برخورد بسیار خوبی با محرومان داشت و عاشق ولایت بود.

وی با بیان اینکه این سید جلیل القدر در تبلیغ دین مبین اسلام همیشه پیشگام و عاشق ائمه معصومین(ع)بود وخدمت در نهاد مقدس کمیته امداد را همیشه از افتخارات خود و یک فرصت بی بدیل خدمتگذاری در این نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانست افزود:این عالم وارسته و خیراندیش در دوران تصدی خدمت در کمیته امداد استان منشاء خدمات فراوانی برای استان هرمزگان در حوزه ترویج فرهنگ زکات شدند و هیچگاه این خدمات از اذهان مردم استان هرمزگان به فراموشی سپرده نخواهد شد و ان شاالله خداوند متعال با اجداد پاکش محشور بگرداند.

مرادی تصریح کرد:این عالم وارسته مشوق و مبلغ توانمندی برای ترویج فرهنگ زکات در استان هرمزگان بودند و خدمات شایسته ای را از خود به یادگار گذاشتند.

وی درپایان ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عظیما هاشمی فر به خانواده ایشان برای بازماندگان صبر و برای آن فقید سعید و همسر مکرمه علو درجات را مسئلت کرد.
مرادی ضمن قدردانی از همه عزیزانی که در مراسم تشییع،تدفین و خاکسپاری ایشان و همسر مکرمه شرکت نمودند اظهار داشت:مراسم ختم سومین روز درگذشت از سوی کمیته امداد استان هرمزگان در روز دوشنبه سوم آبان ماه۹۵ در مسجد
حضرت ابوالفضل(ع)واقع در بندرعباس گلشهر شمالی چهار راه امام حسین(ع)خ ایثار شمالی کوچه فروزان۲۹
برگزار خواهد شد.

به گفته پیارم ،صبح روز گذشته در منطقه سرچاهان از توابع شهرستان حاجی آباد به دلیل بی احتیاطی راننده تریلر ایشان و همسرش که با یک پژو پارس در حال رانندگی بودند دچار حادثه شدند و به ندای حق لبیک گفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57876

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.