حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واحد خراسان رضوی گفت: زنان نقش مهمی در جامعه دارند و اگر این بانوان به جایگاه خودشان توجه نداشته باشند باعث تهاجم فرهنگی در جامعه می شوند. به گزارشپیارم حاجی آباد ،حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه در جمع خانواده های حاجی آبادی با اشاره ...

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واحد خراسان رضوی گفت: زنان نقش مهمی در جامعه دارند و اگر این بانوان به جایگاه خودشان توجه نداشته باشند باعث تهاجم فرهنگی در جامعه می شوند.
به گزارشپیارم حاجی آباد ،حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه در جمع خانواده های حاجی آبادی با اشاره به تهاجم فرهنگی در کشور به وجود رابطه بین نماز و تربیت و اخلاق در خانواده پرداخت و افزود : جامعه فاسد همان جامعه ای است که مادران آن به وظایف دینی و معنوی خود به خوبی عمل نمی کنند.
حجت الاسلام ایزدخواه ادامه داد : متاسفانه سالی ۸۰ هزار طلاق در جامعه ما صورت می گیرد که نیمی از آن در دوران عقد است نگوئید اینها ناشی از تورم است بلکه این طلاقها ناشی از بی تربیتی‏ها و زخم زبانها و دخالتهای بی‏جای برخی نزدیکان است.
وی با اشاره به آیات و احادیث قرآنی به رابطه متقابل بین زوجین پرداخت و گفت : احترام والدین به یکدیگر خصوصا در حریم خانواده یکی از مهمترین مولفهای خوشبختی و دوام زندگی است.

ایزدخواه آرامش، خود باوری، نظم و با انگیزه بودن را یکی از نیازهای زن عنوان کرد و افزود: اگر در خانه ای زن خودش قبول نداشته باشد دیگر انگیزه ای برای اداره فرزندان و همسرش ندارد و مدام می نالد و یک زن همیشه باید در منزل در نزد همسر آراسته و منظم باشد.
عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: خانواده ها به خودشان بیایند اگر همسران حرمت یکدیگر را نگه دارند خانواده به سر و سامان میرسد، مواظب بچه ها باشند آنها نیازمند محبت، احترام و نظارت هستند.

ایزدخواه یکی دیگر از تهدید های جامعه امروز را جنگ نرم عنوان کرد و افزود: امروز دشمن به این باور رسیده که با توپ و تانک نمی تواند جلوی ما بایستد به همین دلیل به دنبال از بین بردن جامعه از درون است.
حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واحد خراسان رضوی پیرامون رابطه امروز نسل جوان و فضای مجازی ایجاد شده اظهار داشت: جامعه انسانی به سمت جهانی شدن پیش میرود و دین ما نیز این جریان را پیش بینی می کند که همان حکومت عدل الهی با ظهور امام زمان(عج) است.
وی افزود: جوانان نسل قابل ترحم هستند ، خودشان فکر کنند و احترام خود را حفظ کنند، این مسئولین هستند که بایستی مسیر صحیح را نشان دهند، رسانه های مکتوب، سمعی، بصری و هنری باید جوان را بیدار کنند و برای او جریان فکری ایجاد کنند.
حجت الاسلام ایزدخواه خاطر نشان کرد: جامعه ما از یک بی سوادی عجیب رنج میبرد و نیاز است که در این مسیر جامعه روحانیت، طیف مداحان، مربیان پرورشی و مسئولین دولتی قدم بردارند.
حجت الاسلام ایزدخواه تصریح کرد: کارهایتان را با نام خدا، برای رضای خدا، با کمک خدا و به سوی هدف متعالی اتجام دهید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58818

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.