مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد گفت: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، روز آغاز حکومت دینی به انتخاب مردم است و از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام احمدی نیا با اشاره به سالروز ۱۲ فروردین، روز فتح و ظفر ملت اشاره کرد و افزود:. انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیر اسلام است.
احمدی نیا افزود:رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام از انقلاب اسلامی با عناوینی چون معجزه قرن، و انفجار نور یاد کرده است یکی از مهمترین درسهای روح خدا برای ملت ایران، شعار ما می توانیم بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد تصریح کرد: شعار ما می توانیم به ملت ایران هویت داد و احساس پوچی و ذلتی را که خودکامگان وابسته به غرب در ملت ایران ایجاد کرده بودند از میان برد.
حجت الاسلام احمدی نیا به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: پیام مهم نوروزی رهبر عزیز انقلاب که سال را به نام جهش تولید نامگذاری کردند و بیانات بسیار مهمی که ایراد فرمودند نیز در این راستاست و این پیام و سخنرانی حاوی مطالب بسیار مهم و کلیدی و اصول موضوعه و سند چشم انداز پیشرفت کشور بود.
وی در ادامه اضافه کرد: اگر مسئولین امر گوش خود را باز کنند و همه و همه دست در دست هم بدهند یکدل و یکصدا و همدل باشند و در زیر سایه فرامین رهبری اقدام و عمل کنند کشور تبدیل به یک گلستان خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حاجی آباد تاکید کرد: ان شاالله که هم در زمینه جهش تولید و سازندگی پیشرفت می کنیم امیدوارم همه و همه تلاش کنند و این کشور را از این وضعیت به یک پیشرفت جدیدی برسانند.
حجت الاسلام احمدی نیا افزود: با توجه به شیوع کرونا در کشور که متاسفانه بسیاری از هموطنانمان هم جان خود را از دست داده اند باید همه مسئولین از دستگاههای اداری و نظامی سپاه بسیج و غیره … با همکاری و همراهی مردم این بیماری رو هم شکسست بدهیم.
وی بیان داشت:شرط اساسی آن این است که اولا یکدل باشیم و مسئولین رده بالا نیز از چشم دوختن به دست بیگانگان دست بردارند و تکیه به جوانان غیور مبتکر داخل کرده و با تشویق این عزیزان جامعه را به طرف ایده آل حرکت دهند و فریب خنده های ظاهری دشمن را نخورند و روی پای خود ایستاده و محکم و با بصیرت و جدیت تلاش و کوشش کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71606

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.