رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با اشاره به روز روابط‌عمومی و ارتباطات گفت: موفقیت یک نهاد، سازمان و اداره مرهون خدمات شایسته روابط عمومی‌ها است که اصلی‌ترین پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین هستند. به گزارش  پیارم حاجی آباد، محمد حیدری نارمندی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی‌آباد با اشاره به روز روابط‌عمومی و ارتباطات گفت: موفقیت یک نهاد، سازمان و اداره مرهون خدمات شایسته روابط عمومی‌ها است که اصلی‌ترین پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین هستند.
به گزارش  پیارم حاجی آباد، محمد حیدری نارمندی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امروز نقش اثرگذار روابط عمومی‌ها در جهت کمک به تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریتی بر کسی پوشیده نیست.

وی به اهمیت جایگاه روابط عمومی پرداخت و افزود: موفقیت یک نهاد، سازمان و اداره مرهون خدمات شایسته روابط عمومی‌ها است و در حقیقت اصلی‌ترین پل ارتباطی مردم و مسؤولین هستند و به جرات می‌توان گفت روابط عمومی‌ها زبان گویای یک دستگاه به‌شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد با بیان اینکه وظیفه روابط‌عمومی‌ها آگاهی‌بخشی است، گفت: امروز در شرایطی که دشمنان در پی تفرقه‌افکنی میان سطوح جامعه هستند، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند اقدامات شوم دشمنان را با اطلاع‌رسانی مفید و اثرگذار خنثی کنند.

حیدری نارمندی با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش خوبی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند و گام‌های موثری بردارند و با گفتمان‌سازی عمومی در راستای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز رشد سریع ارتباطات و رسانه برای منسوخ شدن به شیوه سنتی در تعاملات و رفتارهای بشری کار روابط‌عمومی‌ها را سنگین‌تر کرده است خاطر نشان ساخت: بهره‌گیری از دانش روز روابط‌عمومی‌ها و باورپذیری جایگاه ارزشمند آن در هر دستگاه اداری، سازمان یا ارگانی می‌تواند مشکلات را تسهیل بخشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54747

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.