امام جمعه موقت حاجی آباد  گفت: رمز حل مشکلات اقتصادی رجوع دولت به استعدادها و پتانسیل های  داخلی و برخورد قاطع با رانتخواران و دلالان و سود جویان است. ...

حجت الاسلام مختار صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته  در خصوص روز گفتگو و تعامل سازنده با دنیا  اظهار کرد:تعامل با دنیا بسیار خوب و بلکه ضروری است اما این تعمال باید در چهار چوب تعریف شده نظام باشد و سعی شود در تعاملات با دنیا مسائلدینی و اعتقادی نیز در نظر گرفته شود.

صادقی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و دسته پنچه نرم کردن با موضوع گرانی افزود: رمز حل مشکلات اقتصادی تعامل با دنیا بسیار خوب و بلکه ضروری است اما این تعمال باید در چهار چوب تعریف شده نظام باشد و سعی شود در تعاملات با دنیا مسائلدینی و اعتقادی نیز در نظر گرفته شود.

صادقی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و دسته پنچه نرم کردن با موضوع گرانی افزود: رمز حل مشکلات اقتصادی رجوع دولت به استعدادها و پتانسیل های  داخلی و برخورد قاطع با رانتخواران و دلالان و سود جویان است.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های مختلف کشور، افزود: با وجود ده‌ها مؤلفه قدرت، جمهوری اسلامی در سایه مدیریت مبتنی بر علم، به سرعت به یک قدرت اقتصادی بزرگ تبدیل خواهد شد.

صادقی  با بیان اینکه مدیران کشور باید در پرتو علم و دانش، تصمیم بگیرند تا سلوک آنان سلوک قرآنی باشد، تصریح کرد: مدیران و مسئولان بدانند اگر مدیریت کشور با دانشگاه و حوزه گره نخورد، حرکت پرشتاب ملّت، با چالش‌های جدّی مواجه می‌شود.

امام جمعه موقت حاجی اباد تصریح کرد: اقدامات اقتصادی دولت را باید چهره‌های فاخرِ صاحب فکر و تجربه، آشنا به مسائل اقتصادی کشور تبیین کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68460

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.