امام جمعه حاجی آباد گفت: حل مشکلات کشور با توجه به درون کشور حل می شود و راه حل ان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالای قاچاق می باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۴ مرداد به عنوان سالروز ولادت حضرت فاطمه ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: حل مشکلات کشور با توجه به درون کشور حل می شود و راه حل ان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالای قاچاق می باشد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۱۴ مرداد به عنوان سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (ع)، بیان داشت: کشور ایران به برکت نورانیت و هدایت‎ های مستقیم و غیر مستقیم فرزندان امام موسی ‎بن ‎جعفر (ع) امروز به چنین جایگاهی دست یافته است.

وی با اشاره به وجود با برکت حضرت معصومه (س) در شهر قم، گفت: این شهر به برکت وجود ایشان، کانون جذب قلوب مسلمین شده است.

این مقام مسئول بیان داشت:دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: باید از این فرصت برای تبین زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) استفاده شود.

حجت الاسلام مختاری یاد آور شد: هنوز دشمنی آمریکا با ملت ما ذره ای کم نشده است و مقام معظم رهبری فرمودند:جنگ احزاب در منطقه در حال شکل گیری است امروز استکبار جهانی در راس امریکا و پشت سرش همه کشورهای مستکبر عالم و عربستان صعودی و برخی از حکام مستکبر کشورهای عربی منطقه و همهاعیادی اینها یک جنگ تمام عیار سیاسی و فرهنگی درمقابل ما به راه انداختند.

وی افزود: در جنگ احزاب یاران پیامبر و با رشادت حضرت علی (ع) به پیروزی رسیدند انشااالله در این جنگ احزاب هم امت امام زمان (عج) ملت ایران  به پیروزی خواهد رسید.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه  امریکا جزئیاتی از برنامه هسته ای ایران را رسانه ای کرده است خطاب به مسئولین افزود: این قدر دلسوزان نظام گوشزد کردند ولی شما گوش ندادید و مسئولین کنگره امریکا گفته اند برجام را پاره می کنند ولی ما می گوییم برجام را می سوزانیم و ما ملت ایران دیگر هیچ وقت اجازه رابطه با آمریکا را نمی دهیم و همان طور که کنگره آمریکا گفته است برجام توافق بین رئیس جمهور امریکا و ایران می باشد پس ما هم می گوئیم توافق هسته ای فقط توافقی بین جناب اقای صالحی و مسئول انرژی هسته ای امریکا است هیچ ارزشی ندارد.

مختاری ادامه داد: حل مشکلات کشور با توجه به درون کشور حل می شود و راه حل ان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با کالای قاچاق می باشد.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به هفته بزرگداشت حج اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی عرضگی آل سعود که خود را خادمین الحرمین می دانند امسال حج معنوی کنسل شد.

وی با بیان اینکه امسال آل سعود سد سبیل شده و موسم حج را به بهانه های واهی تهدید کردند، گفت: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام بیان شده است که افرادی که که مانع حضور مردم در مسجد الحرام می شوند گناه کبیره انجام داده اند.

خطیب جمعه حاجی آباد گفت: مانع شدن آل سعود برای برگزاری مراسم حج در سال جاری گناهی نابخشودنی است که از حافظه تاریخ پاک نمی شود.

وی همچنین شهادت امام جعفر صادق (ع)، شیخ‌فضل‌الله نوری و رحلت آیت‌الله مشکینی را تسلیت گفت و مطالبی در این باره عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56009

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.