رئیس بسیج اساتید سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان
رئیس بسیج اساتید سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از راه اندازی اندیشکده ها در حاجی آباد خبر داد و افزود: این اندیشکده ها جهت حل مشکلات و معضلات شهرستان راه اندازی می شوند. به گزارش پیارم حاجی آباد، پروفسور احسان کامرانی رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان هدف از سفر خود ...

رئیس بسیج اساتید سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از راه اندازی اندیشکده ها در حاجی آباد خبر داد و افزود: این اندیشکده ها جهت حل مشکلات و معضلات شهرستان راه اندازی می شوند.
به گزارش پیارم حاجی آباد، پروفسور احسان کامرانی رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان هدف از سفر خود به شهرستان را راه اندازی کانون بسیج اساتید عنوان کرد و افزود: راه اندازی کانون بسیج اساتید در راستای کمک به شهرستان صورت می گیرد در بحث راه اندازی اندیشکده ها تخصصی بتوانیم کمک کنیم به شهرستان حاجی آباد و ارتباط بین دانشگاه و شهرستان را در واقع ایجاد کنیم.
پروفسور احسان کامرانی بیان داشت: اندیشکده ها مشکلات و آسیب های شهرستان را جمع بندی و در راستای همان مشکلات راه حل طراحی می کند و با مذاکراتی که با اساتید در دانشگاههای شهرستان داشتیم قرار بر این شد که چند تا از این اندیشکده ها را حاجی آباد راه اندازی شود یکی از اندیشکده ها بحث آسیب های اجتماعی و فرهنگی است و با توجه به صحبت هایی که با فرمانده سپاه حاجی آباد شد آسیب های شهرستان که طلاق، اعتیاد و است و قرار شد یک تیم تحقیقاتی از بسیج اساتید کمک و روی موضوعات کار کنند و کمک کنند که این آسیب ها کمتر بشود .
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اندیشکده ها در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی است و این اندیشکده تخصصی تر کار خود را آغاز می کند با توجه به موقعیت حاجی آباد در زمینه کشاورزی و قطب تولید خرمای مرقوب پیارم و تمام کارهای تحقیقاتیمان را بگذاریم روی تولید بهتر خرمای پیارم و توسعه هر چه بیشتر این رقم صادراتی انجام شود.
پروفسور احسان کامرانی ادامه داد: از دیگر اندیشه کده ها در بحث آب فعالیت می کنند و مسئله کم آبی در استان هرمزگان نگرانی های زیادی را به وجود آورده است و در حاجی آباد نیز مشکل آب یک معضل می باشد و یک تیم تحقیقاتی هم روی این مسئله فعالیت می کنند.
دکتر کامرانی با همراهی سرهنگ امیری در سفر خود به حاجی آباد از دفتر بسیج اساتید در شهرستان بازدید و با روسای دانشگاهها و اساتید در خصوص مشکلات شهرستان گفتگو کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66861

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.