راهپیمایی پرشور 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار امروز  همزمان با سراسر کشور با حضور آحاد مختلف بویژه دانش آموزان و دانشجویان، مسئولان ارشدشهرستان، روحانیون، مسئولان نظامی و مردم عادی در اقصی نقاط شهرستان حاجی اباد برگزار شد. ...

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیارم، سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و استکبار ستیزی از اصول اصلی انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل می باشد .
مراسم ۱۳ آبان در حاجی اباد از ساعت ۹ صبح از چهار راه کمیته اماد امام خمینی (ره)آغاز و با تجمع راهپیمایان در مقابل آموزش و پرورش شهرستان  ادامه یافت و شرکت کنندگان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان در جهان تاکید و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار، امروز روز ۱۳ آبان است ،روز مبارزه با استکبار است ،۱۳ آبان همیشه برپاست ، یادآور نابودی آمریکاست انزجاز خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام کردند.
همچنین شرکت کنندگان شعارهای ‘رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم’، ‘لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است’ و ‘هیهات من الذله’ سردادند.
امروز در مسیر مراسم راهپیمایی نهادها و ارگانها، محصولات فرهنگی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان و آمریکا ستیزی توزیع کردند.
راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در حاجی اباد  با سخنرانی فرماندار، امام جمعه موقت و  قرائت قطعنامه سراسری ویژه روز ۱۳ آبان پایان یافت.
۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.
۱۳ آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69111

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.