همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایی و روزه دار شهرستان حاجی آباد در همه شهرهای این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، مردم روزه‌دار و ولایتمدار حاجی آباد، بار دیگر در روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به ندای تاریخی ...

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم ولایی و روزه دار شهرستان حاجی آباد در همه شهرهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، مردم روزه‌دار و ولایتمدار حاجی آباد، بار دیگر در روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به ندای تاریخی امام(ره)، همصدا با ملت مظلوم فلسطین و تمام آزادی‌خواهان جهان، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی را فریاد زده و بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.

همه روزه دارانی که با وجود گرمای شدید هوا، در این راهپیمایی شرکت کرده بودند بر این باورند که این حمایت و این ایستادگی، مشت محکمیست به ایادی زور و تزویر و در راس آنها امریکا و اسرائیل که میبایست این پیام ملت ایران را بخوبی درک نموده و بدانند که مسلمانان جهان هرگز با فشار و جنگ تسلیم ابر قدرتهای پوشالی نخواهند شد بلکه این امر به تقویت وحدت و همدلی مسلمین در مبارزه با ظلم بدخواهان خواهد انجامید.

مردم همیشه در صحنه هستند

امام جمعه شهرستان حاجی آباد در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم گفت: روز قدس، روز حیات اسلام در مقابل رژیم کودک‌کشی است که به اخلاقیات پایبند نیست و اصول اخلاقی را قبول ندارد.

حجت الاسلام شریفی آرمان همه ملت ایران و ملت های آزادیخواه جهان، نابودی رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار داشت: ملت ما در همه عرصه‌ها ثابت کرده که از مردم فلسطین حمایت می‌کند و این مسئله برای همه روشن است که چه کسی از مردم فلسطین حمایت می‌کند و چه کشورهایی حمایت نمی‌کنند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد افزود:حمایت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از ملت فلسطین تا آزادی قدس ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69698

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.