راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همزمان با سراسر کشور با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شهرستان حاجی آباد در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شد.   به گزارش پیارم ،  مردم غیور و مرزدار شهرستان حاجی آباد بار دیگر در صحنه ای ملی و انقلابی ...

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همزمان با سراسر کشور با فریاد استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شهرستان حاجی آباد در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش پیارم ،  مردم غیور و مرزدار شهرستان حاجی آباد بار دیگر در صحنه ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

 

هوای سرد بهمن ماه نتوانست ذره ای در اراده مردم انقلابی شهرستان حاجی آباد خلل ایجاد کند و مردم شیعه این دیار با بصیرت در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.

 
اقشار مختلف مردم این دیار با حمل پارچه نوشته، پلاکارد و پرچم رنگین و مقدس جمهوری اسلامی در صفوف به هم فشرده برای نشان دادن میزان همبستگی و اتحاد خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در شهرها، روستاها و بخش های شهرستان پهناور حاجی آباد در این راهپیمایی حضور پر شور دارند.

 
مردم قهرمان و همیشه در صحنه شهرستان حاجی آباد همانند سایر برنامه های ملی با شور و شوق فراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و از میدان ولایت به سمت مسجد جامع این شهرستان راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

 
حضور جوانان به خصوص دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران، هنرمندان، روحانیان، بازاریان و اصناف در کنار مسئولان صحنه زیبایی از اقتدار و عظمت مردم این دیار را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60915

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.