رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: امروز دشمنان در کمین جوانان هستند تا آن‌ها را به هر وسیله ممکن به انحراف بکشند و هجمه و توطئه گسترده‌ فرهنگی علیه ما راه انداخته‌اند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرکنگ، شامگاه جمعه مراسم اختتامیه قرآنی موسسه فرهنگی قرانی منهج الحیات بندر کنگ با حضور حسین ...

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: امروز دشمنان در کمین جوانان هستند تا آن‌ها را به هر وسیله ممکن به انحراف بکشند و هجمه و توطئه گسترده‌ فرهنگی علیه ما راه انداخته‌اند.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرکنگ، شامگاه جمعه مراسم اختتامیه قرآنی موسسه فرهنگی قرانی منهج الحیات بندر کنگ با حضور حسین هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و محسن زینلی تختی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان و جمعی از مسوولین شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات الغدیر بندر کنگ برگزار شد.

در این مراسم منصور حسونی مدیر موسسه قرآنی منهج الحیات با ارائه گزارشی از عملکرد این موسسه قرآنی، اظهار داشت: استقبال باشکوهی از طرف همه اقشار خصوصا دانش‌آموزان از دوره‌های مختلف این آموزشگاه صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۵۰۰ نفر در تابستان ۹۵ در طرح اوقات فراغت این موسسه شرکت کردند و این خود جای بسی خوشحالی را دارد که جوانان و نوجوانان با قرآن انس گرفته‌اند.

مدیر موسسه قرآنی منهج الحیات اضافه کرد: قرآن کلام خداست و ما باید قرآن را فرا گیریم و به دیگران نیز یاد دهیم چرا که قرآن روش بهتر زندگی کردن را نیز به ما می‌آموزد.

در ادامه حسین هاشمی‌تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان اظهار داشت: قرآن کتاب وحدت بین تشیع و اهل سنت است و همگان باید متمسک به این کتاب مبارک شوند.

وی افزود: امروز دشمنان در کمین جوانان هستند تا آن‌ها را به هر وسیله ممکن به انحراف بکشند و هجمه و توطئه گسترده‌ فرهنگی علیه ما راه انداخته‌اند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت در خصوص درخواست شهروندان بندرکنگ راجع به مشکلات صیادی و سهولت در پروانه تعمیرات خانه‌های قدیمی اظهار داشت: صدای شما را به گوش مسؤولین امر خواهم رساند و پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، جمعی از مردم بندرکنگ خواستار واگذاری تسهیلات جهت ادوات صیادی و مجوزدار شدن قایق‌های بلاتکلیف خود و قائل شدن امتیازی برای ساکنین و مالکین محلات ثبت شده میراث فرهنگی جهت سهولت در پروانه تعمیرات این خانه‌ها شدند که این مطالبات را با رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56705

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.