امام‌جمعه سرگز‌حمدی در حاجی‌آباد گفت: رئیس‌جمهور رسیدگی به مناطق محروم بخش‌احمدی را اولویت قرار دهد. حجت‌الاسلام سید یوسف منصوری  در خطبه های نماز جمعه احمدی اظهار داشت: نمایندگان مجلس و مسؤولین‌ امر طی بازدیدهایی که در روزهای گذشته از بخش احمدی داشتند، محرومیت‌های مردم در حوزه‌های مختلف را شاهد بودند، اما مساله مهم امروز برای ...
امام‌جمعه سرگز‌حمدی در حاجی‌آباد گفت: رئیس‌جمهور رسیدگی به مناطق محروم بخش‌احمدی را اولویت قرار دهد.

حجت‌الاسلام سید یوسف منصوری  در خطبه های نماز جمعه احمدی اظهار داشت: نمایندگان مجلس و مسؤولین‌ امر طی بازدیدهایی که در روزهای گذشته از بخش احمدی داشتند، محرومیت‌های مردم در حوزه‌های مختلف را شاهد بودند، اما مساله مهم امروز برای این مردم، این است که زیرساخت‌ها ساخته یا تقویت شود، مردم این منطقه در حوزه آبرسانی، برق، تلفن، گاز، راه و مدرسه با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، جوانانی هستند که دارای مدرک عالیه اما بیکار هستند، مسؤولین امر به داد مردم بخش احمدی برسید.

وی افزود: فقر و محرومیت در این منطقه خیلی فراتر از دیگر مناطق استان است، کشاورزان به علت بدهی‌بانکی و خشکسالی از کشاورزی دست کشیدند و برای اینکه فرزندانشان از تحصیل عقب نمانند به شهرها مهاجرت می‌کنند، معیشت مردم بخش احمدی بیشتر از دیگر مناطق استان و زندگی آنان به خطر افتاده است، کم‌کاری از هیچ مسؤولی پذیرفته نیست اگر کوتاهی کنید فردا در دادگاه عدل‌الهی باید پاسخگو باشید؟

امام جمعه سرگز احمدی در حاجی‌آباد با اشاره به سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی به استان هرمزگان اظهار داشت:رئیس جمهور رسیدگی به مناطق محروم بخش احمدی را اولویت قرار دهد، اگر شما نمی‌توانید با این مردم دیدار کنید و از نزدیک مشکلات را لمس کنید وزراء را به بخش احمدی اعزام کنید تا محرومیت‌ها و کم و کاستی‌ها و کمبودهای این بخش را ببینند، درد و دل مردم را بشنوند، لحظه‌ای خودشان را به جای مردم این بخش قرار دهند تا ببینند محرومیت تا چه اندازه زندگی انسان‌ها را به خطر می‌اندازد.

منصوری یادآور شد: استعدادها و توانمندی‌های جوانان بخش احمدی در حاجی‌آباد بی‌نظیر است، مردم این منطقه استان هرمزگان در همه عرصه‌های انقلاب حضور حداکثری داشتند و خوش‌درخشیدند، بیشترین حضور را در انتخابات داشتند و مردمی که حافظ حریم ولایت هستند آیا مسؤولین امر راضی به محرومیت مردم این منطقه هس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67282

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.