فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد به همراه معاونت های مجموعه سپاه به مناسبت هفته دولت در دفتر جهانگیری فرماندار شهرستان حضور یافته و با وی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پیارم، دکتر میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، ضمن تبریک هفته دولت تشکرو قدردانی از زحمات فرماندارمحترم و مجموعه همکارانشان و دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه ...

فرمانده سپاه شهرستان حاجی اباد به همراه معاونت های مجموعه سپاه به مناسبت هفته دولت در دفتر جهانگیری فرماندار شهرستان حضور یافته و با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پیارم، دکتر میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد، ضمن تبریک هفته دولت تشکرو قدردانی از زحمات فرماندارمحترم و مجموعه همکارانشان و دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه در زمینه ایجاد اشتغال که فرمانداری حاجی آباد عملکرد بهتری را نسبت به سایر شهرستانهای استان داشته اند.

میرزاده افزود مجموعه سپاه شهرستان امادگی دارد در کنار مسئولین اجرایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان و محرومیت زدایی دهستان کوهشاه و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان پیش از بیش تلاش کند.

جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده و مسئولین واحدهای مختلف سپاه شهرستان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم بیشتر با خدمات خادمین خود بیشتر آشنا شودند.

جهانگیری  تصریح کرد: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

وی  در ادامه ضمن تقدیر از تعامل مجموعه سپاه شهرستان با مسئولین شهرستان بر همکاری و تعامل بیشتر برای خدمت هر چه بیشتر به مردم شریف این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار حاجی آباد  از خدمات مختلف بسیج درشهرستان بویژه خدمات بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت در نقاط محروم و تلاش های سپاه شهرستان در حل اختلافات و درگیری ها و نارضایتی های محلی تشکر و قدر دانی کردند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68770

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.