جمعی از مسئولین با خانواده قاسمی نژاد راینی رایئنی که دو شهید بسیجی را به انقلاب اسلامی در دوران  دفاع مقدس تقدیم کرده است، دیدار کرد. به گزارش پیارم حاجی آباد، ، همزمان با هفته بسیج  نماینده ولی فقیه سپاه حاجی آباد به همراه رئیس اداره صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف، جانشین ناحیه بسیج ...

جمعی از مسئولین با خانواده قاسمی نژاد راینی رایئنی که دو شهید بسیجی را به انقلاب اسلامی در دوران  دفاع مقدس تقدیم کرده است، دیدار کرد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، ، همزمان با هفته بسیج  نماینده ولی فقیه سپاه حاجی آباد به همراه رئیس اداره صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف، جانشین ناحیه بسیج حاجی آباد و مسئول بسیج اصناف شهرستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قاسمی نژاد راینی و رشادت‌های آنان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به دیدار مادر مکرمه این شهیدان رفت.

 

نماینده ولی فقیه سپاه حاجی آباد در این دیدار ضمن یادآوری رشادت‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و تلاش تحسین برانگیز آنان در حفظ آرمان‌های ایران اسلامی از مادر شهیدان قاسمی نژاد راینی به دلیل تربیت چنین فرزندان غیوری تقدیر کرد.

 

کاظم موئینه همچنین ضمن دلجویی از این مادر فدارکار خطاب به وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون مادرانی چون شما است که با طیب خاطر فرزندان خود را برای دفاع از این مرز و بوم به سوی میادین جنگ اعزام می‌کنند.

 

شهید عوض و حسن قاسمی نژاد راینی در مبارزه‌ای بی‌امان با دشمن متجاوز در سال ۶۳ در منطقه عملیاتی هنگام هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسیدند.

 

img_0067

وصیت نامه شهید حسن قاسمی

img_0070 img_0073

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58707

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.