همزمان با دهه فجر بخشدار فارغان با حضور در منزل 30خانواده معظم شهید دهستان آشکارا از توابع بخش فارغان با آنان دیدار و گفتگو کرد. ...

به گزارش پیارم ،ارزشمند دهقانی بخشدار فارغان با خانواده معزز شهدای دهستان آشکارا از جمله :روستاهای آشکارا ،شمیل ،جایین ،سیرویئه ،سیرمند،سردر،بناب ،باغان،سیاهک و خانواده معظم شهید مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری در ششمین روز از دهه مبارک فجر دیدار و گفتگو کرد.

بخشدار بخش فارغان گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی هستند و فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: امروز امنیت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون فداکاری‌ها، ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.
ارزشمند دهقانی گفت: روایت زندگی این خانواده از شهیدانشان نشان می‌دهد که این نوع تربیت مذهبی و مکتبی این خانواده‌ها بوده که رشادت‌هایشان درس‌های بزرگی به جامعه و به‌ویژه مسئولان دارد لذا تجلیل از مقام شامخ شهدا و ادامه راه آنان وظیفه مسئولان است.

در پایان با اهدا لوح سپاس از خانواده های معظم روستاهای فوق الذکر دهستان آشکارا از توابع بخش فارغان تجلیل شد.

گفتنی است، در این دیدارهای معنوی همچنین جانشین سپاه شهرستان حاجی آباد ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج)بخش ،نماینده اداره ورزش و جوانان بخش فارغان ،شوراهای اسلامی و دهیاران حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72518

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.