امام جمعه و رئیس بنیاد شهید حاجی اباد با خانواده شهید فرهنگی مجید حسنزاده دیدار کردند. به گزارش خبرگزاری پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی اباد و رئیس بنیاد شهید حاجی اباد با حضور در منزل شهید مجید حسنزاده از صبر و مقامت خانواده این شهید تجلیل کردند.حجت الاسلام شریفی در این دیدار ها ...

امام جمعه و رئیس بنیاد شهید حاجی اباد با خانواده شهید فرهنگی مجید حسنزاده دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی اباد و رئیس بنیاد شهید حاجی اباد با حضور در منزل شهید مجید حسنزاده از صبر و مقامت خانواده این شهید تجلیل کردند.
حجت الاسلام شریفی در این دیدار ها با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده معظم شهدا بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است
وی در این دیدارها تلاش و کار جهادی همه مردم و مسئولان را برای حفظ میراث ایثار و شهادت خواستار شدوخدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را توفیق الهی دانست
امام جمعه حاجی آباد؛ در این دیدار به جایگاه مؤثر خانواده شهدا در میان مردم و مسئولین اشاره‌کرده و آرامش و آسایش کنونی در کشور را مرهون جان‌فشانی و رشادت جوانان غیور در پیروزی انقلاب اسلامی و نیز هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
شهبازی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت‌بخش هدایت کرد.
وی افزود: خانواده‌های شهدا در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.
رئیس بنیاد شهید حاجی آباد بیان کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا وظیفه مهم مسئولان اجرایی استان و شهرستان است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71970

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.