فرماندار حاجی آباد گفت :با وجود تحریم ها توانستیم بهترین رشد اقتصادی را داشته باشیم. به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری اظهار داشت:دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط کار خود را آغاز کرد و با وجود تحریم ها توانستیم بهترین رشد اقتصادی را داشته باشیم.   فرماندار حاجی آباد افزود: با توجه به ...

فرماندار حاجی آباد گفت :با وجود تحریم ها توانستیم بهترین رشد اقتصادی را داشته باشیم.

به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری اظهار داشت:دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط کار خود را آغاز کرد و با وجود تحریم ها توانستیم بهترین رشد اقتصادی را داشته باشیم.

 

فرماندار حاجی آباد افزود: با توجه به اینکه کشور طی چند سال اخیر گرفتار تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی شد، دولت تدبیر و امید با راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به‌خوبی توانست از بحران‌های پیش رو گذر کند و بر مشکلات فائق آید.

 

جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال تعداد ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان که از این تعداد هفت پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی روزهای گذشته با حضور نماینده استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید و مابقی پروژه‌ها تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه به خدمات دولت در شهرستان پرداخت و افزود: طی سه سال گذشته از خدمات دولت تدبیر و امید ۱۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی و غیره به بهره‌برداری و تقدیم مردم قدرشناس حاجی آباد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56711

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.