علیرضا میرزاده معاون فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت:دولت از نقد منصفانه همراه با پیشنهاد سازنده استقبال می کند و انتظار دارد کسانی هم که نقدی دارند خالی از حب و بغض های سیاسی همراه با پیشنهاد سازنده باشد. به گزارش پیارم حاجی آباد علیرضا میرزاده معاون فرماندار حاجی آباد ضمن ...

علیرضا میرزاده معاون فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت:دولت از نقد منصفانه همراه با پیشنهاد سازنده استقبال می کند و انتظار دارد کسانی هم که نقدی دارند خالی از حب و بغض های سیاسی همراه با پیشنهاد سازنده باشد.

IMG_1105_7547
به گزارش پیارم حاجی آباد علیرضا میرزاده معاون فرماندار حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت هفته دولت ، دردفاع از عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید گفت: همه ما به عنوان مسئولین و مدیران دولت باید از عملکرد ادارات خود و دولت یازدهم دفاع کنیم.
میرزاده اظهار داشت در این فضای غبارآلود سیاسی و در مقابل اتهامات ، توهین ها و انتقادات غیرمنصفانه وظیفه مسئولین و مدیران دولت تدبیر و امید شفاف سازی ، روشن گری و بیان عملکرد دولت برای عموم مردم است. باید با بیان عملکرد دولت در زمینه های سیاست خارجی و داخلی ، سیاست های اقتصادی ، فرهنگی و … مردم را در جریان امور قرار داد.
میرزاده خاطرنشان کرد: اما منتقدان باید مراقب باشند که انتقادهایشان به سمت تخریب دولت و زیر سوال بردن عملکرد مسئولان خدمتگزار مردم پیش نرود، زیرا این کار جز سلب اعتماد از مردم، نتیجه ای درپی ندارد.
معاون فرماندار حاجی اباد اضافه کرد: مسئولان دولت یازدهم کسانی هستند که به صورت شبانه روزی برای آسایش و آرامش مردم تلاش می کنند و برای تحقق اهداف پیش بینی شده از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.
وی ادامه داد: این افراد با وجود مشکلات فراوانی که پیش رو دارند درتلاشند که هر روز بیش از گذشته شرایط کشور را به سمت تعادل پیش ببرند و نور امید را دردل های مردم زنده کنند.
این مسئول گفت: اگر کسانی بخواهند با انتقادهای غیرمنصفانه خود آینده کشور را تاریک نشان دهند و به ناحق دولت را تخریب کنند، باید پاسخگو باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56565

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.