فرماندار حاجی آباد در جلسه شورای اداری گفت:دولت آمریکا با خروج از برجام بار دیگر بد عهدی خود را به دنیا اعلام کرد اما برای ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد. به گزارش  پیارم حاجی آباد ، دومین جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه ...

فرماندار حاجی آباد در جلسه شورای اداری گفت:دولت آمریکا با خروج از برجام بار دیگر بد عهدی خود را به دنیا اعلام کرد اما برای ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد.

به گزارش  پیارم حاجی آباد ، دومین جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه شهر حاجی آباد و دیگر اعضاء به ریاست حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد برگزار گردید.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دولت آمریکا با خروج از برجام بار دیگر بد عهدی خود را به دنیا اعلام کرد اما برای ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد و ملت ایرانه مقتدرانه در برابر توطئه های دشمنان خواهد ایستاد .

جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و محبوب کشورمان به خاطر پاسخ کوبنده به رفتار رئیس جمهور آمریکا در همان ساعات اولیه خروج آمریکا از برجام تشکر می کنم ، همچنین از حضور مردم در راهپیمایی روز جمعه و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و انقلاب و اینکه هراسی نسبت به تهدیدهای دشمنان ندارند تشکر می کنم زیرا که این ملت ، ملت بزرگی است که بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب همانند دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستاده اند.

فرماندار حاجی آباد افزود: نگاه ما به تربیت نسل نوجوان و جوان باید نگاه ویژه ای باشد چرا که همین نسل جوان است که باید با قدرت در مقابل دشمنان بایستند.

نماینده عالی دولت اذعان کرد: مدیران همه دستگاه ها در جهت خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند و با ارباب رجوع برخورد مناسب و شایسته داشته باشند تا هیچ گونه نارضایتی در بین مردم ایجاد نشود .

جهانگیری تصریح کرد: همه دستگاه ها در کنترل بازار در ایام ماه مبارک رمضان کمک کنند و با کسانی که احتکار می کنند برخورد جدی صورت گیرد تا ظلمی به مردم صورت نگیرد.

فرماندار حاجی آباد افزود: در دستگاه های اجرایی بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی ، تکریم ارباب رجوع ، برخورد با فساد اداری مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار حاجی آباد در پایان از همه دستگاه ها خواست که در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کنند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67989

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.