حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصت برای دشمنان اسلام جهت فتنه‌انگیزی علیه نظام جمهوری اسلامی بود گفت: تمام دولت‌ها و سازمان ها معاند با نظام جمهوری اسلامی در شکل‌گیری فتنه ۸۸ نقش داشتند. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری، استاد حوزه و دانشگاه ...

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصت برای دشمنان اسلام جهت فتنه‌انگیزی علیه نظام جمهوری اسلامی بود گفت: تمام دولت‌ها و سازمان ها معاند با نظام جمهوری اسلامی در شکل‌گیری فتنه ۸۸ نقش داشتند.

images

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از هرمز ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌گو با اشاره به سالروز حماسه مردمی ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ از ده‌ها سال پیش برنامه‌ریزی شده بود.
وی با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصت برای دشمنان اسلام جهت فتنه‌انگیزی علیه نظام جمهوری اسلامی بود،گفت: تمام دولت‌ها و سازمان ها معاند با نظام جمهوری اسلامی در شکل‌گیری فتنه ۸۸ نقش داشتند.
دری با بیان اینکه رهنمودهای رهبری و پشتوانه مردمی دو بال رهایی از فتنه ۸۸ بود گفت: قطعا بدون رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری مهار فتنه دشمنان امکان‌پذیر نبود.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشور مصر گفت: یکی از مشکلاتی که موجب شد تا انقلاب این کشور به موفقیت نرسد عدم وجود رهبری بود.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شرایط سیاسی دوران امام علی(ع) و همراه نبودن مردم با ایشان گفت: اگر پشتیبانی، هوشیاری و بصریت مردم در کار نبود باز هم مواجهه با فتنه سخت می‌شد.
وی اظهار کرد: دشمن در این فتنه فهمید که حساب ایران از دیگر کشورها جدا است و نمی‌تواند با یک انقلاب رنگی نظام قدرتمند اسلامی را تهدید کند.
دری با بیان اینکه خصوصیت دشمن این است که هیچوقت ناامید نمی‌شود گفت: راهپیمایی ۹ دی اعلام انزجار ملت از فتنه‌گران است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25009

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.